09-11-2004
Vannacht omstreeks 1 uur heb ik melding laten maken tegen prikbord Theo van Gogh.
Bron: http://www.prikpagina.nl/list.php?f=1985&collapse=1
Dit prikbord is vlak na de moord van Theo van Gogh opgezet met het doel dat men onder elkaar over kunnen praten. Er zijn fijne en minder leuke reacties. Echter vind ik vreemd dat ik sinds gisteren word gecensureerd. Ik had vragen gesteld en alle vragen tot nu toe ook aan de webmaster van het prikbord Theo van Gogh verwijderd.
Word ik hier gecensureerd?
Wat is de reden daarvan dan? Kan ik ook niet vragen want binnen een mum van tijd worden deze vragen verwijderd. Webmaster komt niet met uitleg waarom en ook niet dat waarom mijn berichten zijn verwijderd.
Ik ben van mening dat ik geen racistische uitlaten heb gedaan.
Ik ben van mening dat ik geen aanzettingen tot geweld enzovoort.
Ik ben van mening dat ik geen haat gezaaid heb maar sterker nog zelfs ook voor Marokkanen opkwam en andere allochtonen.
Ik word van dit prikbord verjaagd vanwege censureerde webmaster, die ons monddood willen maken. Dit is misbruik maken van en rondom de dood van Theo van Gogh en vraag me stellig af wat vrijheid van mening uitingen zijn.
Wederom vraag ik nog om tegenbericht van de Prikbord van theo-van-gogh.startpagina.nl Tot die tijd geef ik niet op.
Laat me niet monddood maken dan moeten zij mij verbannen met antwoord waarom.
Sonja