Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nederlanders willen land uit

• Sonja

Zo te zien niet.

Maar ik ga niet weg, ik blijf!

Als ik hier niet thuis kan zijn, waar dan wel?

Sonja

• Wil

Ik hoop dat er een prijs valt op mijn staatslot, geloof me, weg ben ik.Eerst had ik een houding van ik laat mij niet wegjagen.Maar als je kinderen persoonlijk betrokken worden bij rellen op school.Houdt het voor mij op.

Helaas kom je niet ver met Airmiles……..

• romke van dijk

En waar wil iedereen dan heen.?

• Sonja

Goeie vraag James, is het niet overal wel wat aan de hand?

Sonja

• Olaf van der Wijngaard | BMX Sport.nl

ik vind nepal nog altid het mooiste en beste land wat er is om in te wonen ik ben er nog nooit geweest maar op me basisschool kregen we 1 dag les van iemand die daar woont en dat was de beste dag die ik ook maar heb gehad op me basisschool en zowiezo hou ik van rust en eigenlijk gewoon niks doen & ondertussen toch plezier maken de rust is al lang weg uit nederland en vooral de laatste tijd is rust er eigenlijk niet meer. en ja alleen voor me opleiding moet ik tot me 26st in nl blijven wonen want ik kan niet goed genoeg engels om in het buitenland een opleiding te gaan volgen (als dat al mogelijk is) ik wouw dus dat we 9 jaar verder waren dan nu dan ben ik er vandoor

de ik groet u