Net na de moord op van Gogh hadden enkele medelanders/allochtonen een positieve reactie geplaatst op deze site en ontstond er dankzij de vele nuttige en constructieve meningen een dialoog tussen de verschillende bevolkingsgroepen.
Ik als Nederlander/Marokkaan was ook één van deze “deelnemers” en keek regelmatig op deze site naar enkele reacties.
Ik merk dat deze groep mensen “vervangen” is door enkele gefrustreerde mensen die onrelevante en onlogische informatie over deze site kotsen en hiermee de dialoog verstikken. Niet gehinderd door het ontbreken van enige kennis zie ik percentages voorbij komen die niet onderbouwd zijn over o.a Marokkanen. Ook frappant zijn de vele experts die passages uit de bijbel en de koran naast elkaar leggen om even snel aan te tonen welke barbaarse dingen er wel niet in staan.
Het zegt al genoeg dat mensen informatie gaan opzoeken over de Jihad en nog meer van deze bullshit. Mensen….je ziet alleen wat je wilt zien en als men nu naarstig op zoek gaat naar extremistische websites of nog meer fundamentalischtische propaganda, succes ermee ! Als hiermee de gemoedstoestand wordt gekalmeerd dan moet je dat vooral doen. Denk niet dat je nu de verklaring hebt gevonden voor hangjongeren in het zwembad of lastige klote jongeren die het bloed onder de nagels van de maatschappij halen want dan doe je jezelf tekort. Ik ga ook geen verklaring geven dat dit niks met de Islam te maken heeft en dat dit voornamelijk te wijten is aan anti-sociale aspecten i.c.m slecht opvoedingsbeleid/integratiebeleid want dit heb ik al gedaan en de rationeel denkenden onder ons weten dit reeds.
Hypocriet vind ik het ook dat er de nadruk wordt gelegd op het verplicht integreren en Nederlands leren (wat een goede zaak is) van groepen die momenteel in the picture staan. Over Chinezen die ook bekend staan als het niet beheersen van de Nederlandse taal wordt met geen woord gerept. Dienen deze mensen dan geen Nederlands te leren ? Als men geen last heeft van bevolkingsgroepen dan maakt het zeker niet uit waar men mee bezig is.
Gelet ook op de manier van converseren, de manier van schrijven en de racistische opmerkingen gaat bij mij uiteraard ook het lampje branden over het niveau van de wisselspelers die momenteel de toon bepalen op deze site.
Dus succes verder met jullie speculaties en trieste verdachtmakingen. Tegen de mensen die zich aangesproken voelen wil ik zeggen dat dit terecht is en tegen de anderen wil ik zeggen….Ciao en tot op een ander forum.