Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

En het wordt nog veel erger...

• frank van bronkhorst

Er wordt maar steeds gepraat over de islam en de mmord op van Gogh, maar vergeten wordt dat er hier een flinke hoeveelheid Marokkanen rondlopen die zich al op andere terreinen gewelddadig gedragen.

Het percentage Marokkanen betrokken bij zeer gewelddadige straatroven en overvallen is buitenproportioneel hoog in vergelijking met het percentage dat deze bevolkingsgroep uiutmaakt van de totale bevolking.

En dan hebben we het nog maar niet eens over het terroriseren van zwembaden en aanranden van allochtone vrouwen.

Veel erger is dat op lagere scholen (ik heb dat uit onderwijskringen) er al een heel grote groep onhandelbare kinderen zijn in de leeftijd van 8-10 jaar. Daaronder en daarboven waarschijnlijk ook, maar daar heb ik geen informatie over.

Op een school in Amsterdam-Noord worden kinderen al opgedeeld in de categorie handelbaar- enigszins handelbaar- onhandelbaar.

Dat betekent dat je in b.v. een groep 4 je drie klassen hebt in de eerder genoemde categorien.

Het overgrote deel van de onhandelbare kinderen bestaat uit Marokkaanse kinderen met zoveel gedragsstoornissen dat ze al opgegeven zijn.

In een school in Amsterdam-Zuid hetzelfde beeld. In Oost eveneens al is daar ook een grote groep Surinaamse kinderen met die problemen. Zij zijn bijna uitsluitend afkomstig uit de gesloopte flats in de Bijlmer.

Een hele, nieuwe generatie geteisem (want anders kan ik ze niet noemen) staat ons te wachten.

En in tegenstelling tot de groep die 15-25 jaar is en nu een probleem vormt, kan deze groep dus geen beroep doen op het gediscrimineerd of buitengesloten worden of het hebben van geen werk.

• javi

En dan hebben we het nog maar niet eens over het terroriseren van zwembaden en aanranden van allochtone vrouwen.

Daar bedoel je autochtone vrouwen mee hè, want daar lees ik zomers veel over.

Kom, of kijk niet, naar een Marokaanse vrouw, raak haar nimmer aan, want dan word je afgeschoten.

Stel je voor, dat zo'n vrouw, met jou wil trouwen en niet met een landgenoot, berg je dan maar.

Hoezo intrigeren in onze maatschappij.

• frank van bronkhorst

Rectificatie:

Ik bedoelde natuurlijk autochtoon i.p.v. allochtoon. Die allochtone vrouwen worden niet aangerand door blanke autochtonen.

• C. Ooms

Lijkt me bepaald geen voorrecht. Jou wel ?

• javi

Nee dank je vriendelijk, hou niet van geslagen te worden ook.

• C. Ooms

Wie beweert er dat ik daar alle vrouwen mee bedoel ?

• Elly P

Jij zeurt helemaal………over aanranding dit dat…….wat heeft dat nou met de marokkanen te maken??

Ga effe bij het CBS ofzo uitzoeken van welk afkomst de meeste aanranders zijn voordat je met zulke lompe uitspraken komt!!

De Troe (die pedofiel, k weet niet zeker of ik zn naam goed schrijf) is toch zeker een Nederlander!!!!………en waarom word hij niet veroordeeld??……..omdat er teveel hoge pieten in het spel zitten, en die dan ook de @!#$ zijn……..en heel nederland dan op zijn kop staat!!!!

Begin pas te reageren op onderwerpen waar je wel kaas van gegeten hebt!

• romke van dijk

Dutrout is een belg, maar voor de rest ben ik het met je eens.

Akasya

De vader van het meisje rikkers was een donkere man die zich wit geschilderd had. Evenals de personen van de incest kwestie Epe.

De groep die mij eens opwachten waren zo goed geintegreerd dat ze vloeind brabants spraken en ze hadden zelfs hun huid opgelicht. Al dat voetbalgeteisem zijn ook allemaal geheime kleuringen.

Wist je dat niet wij blanken zijn foutloos.

Al het geteisem moet worden aangepakt maar blijf een beetje reeel aub.

• Jacqueline

Wel eens gehoord van “loverboys”???????

• frank van bronkhorst

Kan je wel lezen? Ik had het over gweldsdelicten zoals straatroof en overvallen.

die cijfers zijn e gewoon. Lees het boekje van Trouwmedewerker Jaffe Vink :“Brief aan mijn dochter ” er maar op na.

In die publicatie kunnen je overigens ook zijn onverdachte bronnen vionden.

En nog onlangs (2002) maakt de Roterdamse politie bekend dat 99% (het zijn niet mijn woorden) van de straatroven weden gepleegd door allochtonen.

Ik kan er natuurlijk niets aan doen dat er ook op dit forum een aantal politiek-correcte mensen liever ziende blind en horend doof blijven.