Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Sensatie belangrijker DAN de dialoog

• neutraal

Je beter informeren en normaal abn schrijven graag.Het geeft geen pas te kakelen over intergratie en zelf uitgesproken slecht nederlands te schrijven. Word maar lekker kwaad -want daar houden jullie van. Afz. 100 procent nederlandse al sinds vele generaties. Lekker belangrijk!

• dribibu

en lekker belangrijk integratie is met 1 R, ik dank u.

• romke van dijk

Gniffel

• romke van dijk

In het begin van dit forum vond ik je teksten constructief.

Jammer dat het niet zo gebleven is en niet meer serieus deelneemt.

• Excalibur

Vond hem sowieso al niet neutraal..;))

• neutraal

Tja, het is integratie, neutraal. Over goed nederlands gesproken…dat overkomt mij nu ook altijd. Ik kom altijd en eeuwig mezelf tegen…eigen schuld dikke bult! Moet je maar niet zo kattig doen. Blij dat niemand anders het gezien heeft…kan ik in ieder geval nog corrigeren. Mensen maak maar lekker fouten hoor. Ik doe het ook- dat blijkt wel weer.Einde monoloog.

• romke van dijk

Hier heb ik nog een paar goede abn stukjes voor je.

Ze komen uit je eigen priksels.

*en laagvloersheid voor granted nemen

*angstgevoelens van het volluk!!!

*Beweerde ooit dattie seksistisch was. Daar hattie

Tsja wie de bal kaatst…..

• neutraal

volluk en hattie en dattie doe ik expres- vinnik grappig. Wat is er mis met laagvloersheid? Platvloersheid? Hé, truste hè!

• romke van dijk

Haha het ging niet om platvloersheid maar om “voor granted nemen”

Zullen we maar weer overgaan tot de orde van de dag (of nacht)

• Sonja

Helaas vanaf 9/11/2004 22:30 ik mag geen commentaar leveren, want ik word gecensureerd. Of mijn berichten worden verwijderd!!!!!!!!!!

Sonja