Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

zou dit het dan zijn ?

• anita

pim fortyn vermoord door een milieuactivist. kom je die groep milieuactivisten tegen dan accocieer je ze automatisch met p. f. . of niet ?

theo van g vermoord door een islam persoon ( ik zeg het maar ff zo ) . volgens mij accocieer je dan toch met alles wat er over bekend is al de islampersonen ermee ?

of is dit nou een hele domme stelling?

nou ik hoor het wel.

voor mezelf sprekende : als ik ergens bij zit en er gebeuren dingen die het daglicht niet kunnen verdragen nou dan wil ik er niet meer bij zijn om dat ik er dan niet mee geaccocieerd wil worden. snap et vous

• Teyco

waarom is men in NL niet hestopt met green peace en met WNF ….waarom heeft men bij milleuorganisaties dan geen molotov coctails naar binnen gegooid??

• anita

weet ik veel. ik zit in ieder geval nergens bij. ik heb '"n eige geleuf.

maar snap je wat ik bedoel. als ik ergens niet mee eens ben dan ga ik er weg.

nou denk jij mischien : kan ze niks anders zeggen.

• Teyco

nee hoor dat denk ik niet, alleen is het geen wat men zegt over de islam niet terecht en daarom weiger ik iets op te geven wat ik geloof omdat er een mafketel misbruik van maakt snap je….

• anita

mag ik dan in ieder geval stellen dat er binnen jullie geloof grote vertdeeldheid is ? als dat zo is hoe moeten wij het nog snappen dan ?

nu moet ik echt stoppen. moet de kids eten geven en mannetje komt zo thuis . doei

• Maurice

Om de eenvoudige reden dat Nederlanders / Christenen NOOIT andersdenkenden zullen accepteren. Het zijn mooi weer praatjes en doemdenkerij om te beweren dat tolerantie een kenmerk is van de Nederlandse samenleving.

Nee wij Nederlanders zijn in potentie gevaarlijker dan de grootste terrorits. Lees het interview met vice - premier G. Zalm maar eens op na ! Een grote fascist !

• Teyco

Ik denk dat de verdeeldheid wel meevalt hoor, echter veel mensen weten niet dat er binnen de islam vele stromingen zijn….

net zoals bij het christendom je bijvoorbeeld othodoxen , protestanten enz enz hebt…

zo heb je bij ons ook van die groepen, soeniten, sjiieten, alawieten, wahabisten enz enz…en sommige van die groepen zoals de wahabisten zijn fundementalistisch en durven hun gedachten ook met geweld te verkondigen….

ik snap dus ook niet dat men de mensen hier in NL niet duidelijk probeert te maken dat deze groepen er zijn en wat die verschillen zijn…dan weten de mensen ook dat het een extremistische groep binnen een groep is en dus niet de gehele groep die ook oorlog voert met hun daarvoor aangesproken moeten worden…

• dribibu

of is het een grapje?

• Wil

Ik ben wel geneigd om inderdaad te combineren.Maar ik heb gezond verstand en weet dat niet alle moslims hetzelfde zijnanita schreef:

>

> pim fortyn vermoord door een milieuactivist. kom je die groep

> milieuactivisten tegen dan accocieer je ze automatisch met

> p. f. . of niet ?

>

> theo van g vermoord door een islam persoon ( ik zeg het maar

> ff zo ) . volgens mij accocieer je dan toch met alles wat er

> over bekend is al de islampersonen ermee ?

>

> of is dit nou een hele domme stelling?

>

> nou ik hoor het wel.

>

> voor mezelf sprekende : als ik ergens bij zit en er gebeuren

> dingen die het daglicht niet kunnen verdragen nou dan wil ik

> er niet meer bij zijn om dat ik er dan niet mee geaccocieerd

> wil worden. snap et vous