Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik wil effe wat verduidelijken

• anita

alles wat ik schrijf is wat ik feitelijk constateer en waarneem. dus niet wat mijn gedachten zijn ( ja ook wel ) maar wat ik dus om me heen zie. maar blijkbaar mag je dat gene wat werkelijk aan de gang is ( niet door mij ) niet zeggen hardop.

ja dat probleem heb ik vaker als ik dingen zeg die ik zie dan snapt men mij ineens niet meer. zal wel aanm mij liggen dan.

• anita

ik wil trouwens wel zeggen wat ik vind hoor : komt tie .. vrede op aarde.

• romke van dijk

Nee het ligt niet aan jouw.

Die teksten zijn er. Die teksten zijn vreselijk en die teksten mogen natuurlijk aangekaart worden.

Het probleem of gevaar zit er alleen in dat het er op lijkt dat dergelijke s.hit alleen van een kant komt met als gevolg dat de kloof alleen maar groter wordt.

• Son

Het ligt niet aan jou alleen.

Men is eerder geneigt datgene wat zij zien juist aan te kaarten en wat jij doet, past niet in hun dialoog op dit moment.

Aan beide kanten zijn helaas eenrichting verkeer te bespeuren, omdat ieder op zijn manier zijn eigen denk/zienswijze op na houdt. Ik maak mij daar ook schuldig aan en probeer ook zoveel mogelijk in balans te krijgen, maar helaas het lukt niet altijd en dan schiet ik ook weleens uit balans. Ik denk juist dat het heel menselijk is.

Maar je hoeft je ook niet in verdediging te gaan, je kan ook zo denken, oke ik heb mijn zegje gedaan, wie weet zet dat wel aan denken. En natuurlijk is dat ook de doel van anderen naar jou toe.

We zijn allemaal op onze manier uit balans gerukt en de rek zit er haast niet meer in.

Son