Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

ik bedoel

• dribibu

niet alle jehova's zijn gelijk

• dribibu

dit bericht kan dus weg,

• Son

Wat mij betreft wel.

Jehova zijn zielige wanhopige zieltjeswinners:D:D:D

P.S. ik denk ook onafhankelijk.

Son

• dribibu

wat bijna niemand weet is dat Theo van Gogh ook Jehova getuige was, hij had ook altijd ingedeukte schoenen…

Maar ik ben blij dat je niet generaliseerd… :-)

• anita

ik ben doordat ik een standpunt innam mijn hele fam. kwijtgeraakt. maar liever eerlijk zonder fam dan schijnheilig met fam.

• Son

dribibu schreef:

>

> wat bijna niemand weet is dat Theo van Gogh ook Jehova

> getuige was, hij had ook altijd ingedeukte schoenen…

>

> Maar ik ben blij dat je niet generaliseerd… :-)

:D:D:D Waar jij niet oplet:?

Zo laag keek ik niet hihi.

Son

• Son

Klopt als je de rug toekeert bij Jehova getuige is verboden nog contact te hebben met familie die wel deze geloof belijden.

Zo zijn vaders kinderen kwijt en moeder afkeert is zij ook haar kinderen kwijt.

Maar hoe dan ook Anita, wat de beweegreden ook mocht zijn om die standpunt in te nemen. Vind ik moedig zeer zeker als je wist wat je te verwachten stond, vaak is het zo dat men je nog even inprent voordat men weggaat. Soms gaan ze zelfs zover dat het riek naar hersenspoelen.

Maar hoe dan ook, ik weet zeker dat het af en toe wel moeilijk moet zijn, dat je familie achter heb moeten laten, ook al wil je liever eerlijk in het leven staan.

Ik hoop ook dat je veel mensen om je heen heb, waar je wel hopelijk omarmt wordt in die zin dat je voor waar aangenomen wordt.

Son

• anita

bedankt voor de reactie . maar inderdaad ik heb lieve vriendinnen , een lieve man en 4 mooie kids . de jongsten zijn een tweeling van 11 maanden en die hebben mijn fam. nog nooit gezien. dat doet inderdaad zeer. maar nogmaals liever echt dan onecht. ik ben vroeger zwaar christelijk geweest en ook daar ( al was ik onder de 10 jaar ) heb ik schijnheiligheid genoeg gezien. bv. we mochten geen tv. mijn ouders hadden er stiekum toch 1. kwam de dominee , hup dat ding naar boven.

wat een vb voor je kids he.en ga zo maar door. nee voor mij geen deelgenootschap meer bij een geloof. maar ik vind dat geloof in je hard zit en met gezond verstand kom je een heel eind.

• Son

Het geloof is ook in je hart en daar hoeft niet ergens persé voor aan te sluiten.

Maar Anita top en fijn, heerlijk dat je paar lieve vriendinnen heb. man en vier mooie kinderen. Jij kan oprecht voluit je hart beamen. Ik leef!!!!!!!!!!! En wordt niet geleefd.

Son

• anita

precies