Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Theo van Gogh beledigde uit pure agressie

• neutraal

Kop Brabants Dagblad. En zo heb ik het ook altijd gevoeld .Ik vond hem maar een zwaar gefrustreerd mannetje! Afz. 100 procent nederlandse sinds vele generaties-lekker belangrijk.

• dribibu

het was m.i. iemand die tamelijk onafhankelijk nadacht, en verder moest ik vaak om hem lachen. En gefrustreerd ws. ook wel, maar welk beetje intelligent mens is dat niet? Ben jij ook gefrustreerd?

• K@K

Theo provoceerde op dusdanige wijze dat de waardigheid van o.a. de Islam wordt aangetast. Als je dit bewust doet met de intensie zoals Theo dat deed, dan verziek je elk debat en dialoog.

• Son

Ja hij/zij wel.

Son

• dribibu

een beetje gefrusteerd zijn, maar ik heb het gelukkig door

• Son

Wat bedoel je:?

Kan ook zelf invullen anders kom het zo dom over he?

Daarom de bovengenoemde vraag en kan/mag jij zelf invullen.

Dus zou je hierover nog een uitleg willen geven, of ga je weer een aparte topics openen:?:D

Son

• dribibu

iemand met een beetje gevoel/hersens krabt zich wel eens achter zijn/haar oor als hij de wereld aanschouwt.

En ik zoek een leuk (Islamitische) vrouw.

• Son

Hu:? zijn ze schaars dan?

Dan zoek je toch in de verkeerde hoek!

Misschien aansluiten bij een moskee:?:D (flauw grapje)

Son

• Jacqueline

En wie láát zich dan provoceren ?????????

Juist

Die gefrusteerde eikeltjes die haat tegen alles en iedereen, die niets met de islam van doen hebben of willen hebben, met de paplepel kregen ingegoten.

Moet de rest daar dan tolerant en begripvol over zijn?

Ik dacht het niet.

• dribibu

das een idee, of aantrekkelijke evt. topless(vrouwen) Jehova's aan de deur

:-)

Ik ga ff eten, het beste :-)