Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

theo is dood,nu hield iedereen van hem

• richard

Ik erger me dood aan al die “vrienden”en mensen die krokedillentranen huilen.

laten we eerlijk zijn,de meeste mensen die ik ken vonden m VOOR zijn dood een

botte provocerende asociale (vieze)man.

en nu is het een nationale held,bah!

Ik heb Theo altijd erg gemogen,omdat ik,net als hem graag tegen heilige huisjes aantrap en net als hem een bloedhekel heb aan hypocrisie.

koningshuis,cristendom,jodendom en de laatste tijd de islam,hij pakte het allemaal even hard,op zijn eigen kenmerkende provocerende manier aan,in zijn collums films en het debat.

nederland heeft een anarchistisch icoon verloren,wie heeft er nu nog een ongenuanceerde grote mond?

maar de lijkepikkerij die nu gaande is,ik heb er geen woorden voor,postuum volksheld, ECHT nederlands ,Theo had er een mooi stuk over geschreven.

helaas is dat door een idioot niet meer mogenlijk.

ik zal je ECHT missen en ik zal mijn grote mond NIET dicht houden.

Richard

• dribibu

ja klopt je hebt inderdaad veel meelopers, die eigenlijk alleen maar zélf even in de aandacht willen staan.

Ik mocht altijd graag naar zijn programma's kijken en luisteren: een prettig gesprek, en later bv. zijn datingshow. Volgens mij had hij trouwens een klein hartje, maar dat geldt dat niet voor alle mensen?

Hans

• frank van bronkhorst

Je hebt volkomen gelijk, maar dat betreft dat vooral de mensen in de media. Ik denk niet dat je dat kan zeggen van de mensen die hier hun steun betuigen , want die komen anders bijna nooit aan bod.

Het ergste waren al die columnisten in de Volkskrant van afgelopen zaterdag, behalve misschien dan iemand als A. F. Th van der Heijden.

Zo'n mediageile joost Zwagerman of die Francesco van Jole die nu in de Volkskrant beweert dat Theo van Gogh gelijk had terwijl daarvoor hij zijn bloed wel kon drinken.

Lijkenpikkers zijn het.

• Zoë

Er zijn inderdaad veel meelopers, maar ik denk dat ook de helft van de nederlanders nu pas voor zijn mening uit durft te komen dat Theo een goede mening had. Omdat ze nu pas zien dat nederland er voor uit komt en dat we er allemaal hetzelfde over denken

• dribibu

en daar weer een deel van.

Ik ken zijn vrienden niet goed genoeg om te zeggen wie er nou een echte was/is

• elly

theo was ook mijn vriend niet .en ik zijn vriendin niet.sommige uit spraken had hij wel gelijk in .maar daarom hoef je niet vermoord te worden.

maar zo gaat het toch altijd niets dan goeds.over de doden.wat ik ook flauwe kul vind

• Son

HIer sluit ik mij aan Richard, want mij verbaast hoe men ineens om kan slaan.

Maar ik vond hem wel altijd heel eerlijk, ook al kon het omgezet worden in andere woorden, maar de vraag is wat is nou erger? Keihard zeggen waar het opstaat omdraait of met een omwegen op de antwoord uitkomen.

Maar goed ik vond hem wel een held zeker dat hij niet alleen op de islam had gemunt.

Son