Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Een stelling !!!!

• Jacqueline

Van alle extreme elementen het paspoort intrekken en het land uit zetten.

Verdachte gebedshuizen sluiten.

Ook moet nederland een visumplicht krijgen en hier streng op controleren.

Zo heb je wat meer kijk op wat er allemaal binnenkomt en weer uitgaat.

Let wel, het gaat hier uitsluitend over de extremistische fundamentalisten.

Graag uw mening hierover.

• Elly P

Verdachte gebedshuizen sluiten…….wat een bullshit joh……..Laat ze ook nog met een kaars en geweer in handen snachts buiten lopen om te controleren of die mensen zich niet in een huis hebben verzameld voor stiekeme overleg……hahahahahha echt humor dit……Dat deden ze vroeger met de oorlog toch, osmaanse tijden dacht ik……..

• romke van dijk

Ik heb hier al eens een topic neergezet waar in stel dat het buiten de grenzen gooien geen zin heeft. Ze komen toch weer illegaal hier.

Op sluiten dus.

Waren de 8 mede verdachten van Mohammed B. niet alleen illegaal hier? Het sterkt mijn over tuiging dat opsluiten meer zijn heeft.

• Jacqueline

Met een visum en de toekomstige identificatiewet is daat mischien voor een deel wel op te vangen.

Overigens opsluiten kost teveel.

Ik ben bang dat de nederlandse belastingbetaler liever een andere kostenpost ziet.

Alternatieven????

• Elly P

uuuhhmmm misschien vergis ik me hoor, maar 1 van jullie heeft het over dat ze direct het land uit moeten en de ander over opsluiten………..ik had juist gelezen dat mensen met twee nationaliteiten na het plegen van een zwaar misdrijf eerst hun straf hier in nederland moesten uitzitten en dat ze vervolgens het land uitgezet zouden worden…………..dat ze dus zo een wet wilden invoeren……

En mijn reactie hierop: Ze doen maar!!!

Ik heb ook twee nationaliteiten……….maar ik heb echt nergens problemen mee

• Jacqueline

Een beetje moeite met het woord “alternatieven” misschien???

• Elly P

uuuhmm…….nee jij?

• dribibu

ehm, een mogelijk is ook: extremisten hier oppakken, en in Marokko in de gevangenis, kunnen “ze” meteen ervaren hoe prettig Nederland ook al weer was.

• Wil

Opsluiten prima maar dan wel zonder enige privileges