Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Dit bedoelen zij dus met tolerantie

• frank van bronkhorst

Best Mohammed,

War staat dat? Waar staat dat ik brandstichtingen ok vind? Dat is jouw interpretatie van dingen die ik NERGENS beweer.

• elly

ik ben een hele tolerante nederlandse vrouw

ik heb met heel veel moslims vrouwen gewerkt in de bloembollen.

ze bekeken mij geen eens. ik heb het geprobeert.maar ze wilden geen contact.

een dagje a dam.kwam er een donkere jongen op ons af en schold ons uit voor smerige blanken.is dat normaal.

ik wijs naar de regering met mijn vinger die hebben alles veel te ver laten gaan.

er zijn zoveel dingen die voor geen meter kloppen .hebben ze gevraagt of we de euro wilde.hebben ze gevraagt of we bij europa wilde . nee toch.ik heb niets tegen buitelanders.maar waar ik woon zijn de polen aan het werk.ende welwillende.ned.lopen in de ww.is dat normaal.en al die ellende hebben we aan onze regering te danken .en ik vind het ook triest dat er ned scholen in brand steken. bedankt regering

• Jacqueline

Jij moet de geschiedenisboeken maar eens openslaan vriend en je verdiepen in wat zich in nederland heeft afgespeeld sind de jaren '60

Gaat dat zover terug????

Ja, zover gaat dat terug.

• Wil

Ik keur het niet goed wat er nu steeds gebeurd.Wat mij wel opvalt is dat ik nu wel ineens alemaal afkeuringen hoor en zie van moslims.Waar waren die mensen toen journalisten om een reaktie vroegen over de moord op Theo van Gogh?Zag toch steeds dezelfde hun afkeuring uitdragen.Nu zag ik mensen op straat volmondig hun afkeuring uitspreken.Omdat hun Moskee, winkel, school aangevallen wordt.

Ik sta trouwens absoluut niet achter al die dingen die nu gebeuren.

• jet

Wie zegt dan dat het Nederlanders zijn die die brand hebben gesticht??