Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

heb het bericht van de bedreiging van wilders ...

• anita

ik heb dit doorgestuurd naar de site van de regeringOp de MSN-webiste Jama'at Al-Tawheed Wal Jihaad is een video gepubliceerd die oproept om van het Kamerlid Geert Wilders het hoofd af te hakken. Op de video, die begeleid wordt door Arabische gezangen, staat eerst vermeld dat ‘afgod’ Wilders wegens ‘'spotten met de islam’' de straf onthoofding heeft verdiend. Beloning voor ‘'deze opoffering’' is het paradijs, aldus de tekst in de video. Daarna worden een paar foto's van Wilders in beeld gebracht. Op één daarvan is ook Ayaan Hirsi Ali te zien.

Op de site staat onder het kopje ‘'De vijand Geert Wilders’ onder meer te lezen:

"En hij is niet de enige vijand van ons, maar ook Hirsi Ali die openlijk spotten over de Islaam en over onze geliefde Profeet…. en de gehele NL-regering die Amerika steunt met militaire hulp tegen de onschuldige Iraakse bevolking.

Diegenen die Moslims bestrijden of het bestrijden van Moslims op welke manier dan ook ondersteunen worden collectief als één vijand beschouwt

En Nederland heeft jammer genoeg niks geleerd van de gezegende aanvallen in Madrid….Wij Moslims accepteren geen vernedering!!……En geert wilders en hirsi ali en de NL-regering, de Mujahideen komen eraan."

De video van 9 mb, die ruim één minuut duurt, staat op de MSN-site onder het kopje video. Het videobestand lijkt overigens vrij eenvoudig van het web te verwijderen.

Volkomenkut.com heeft een mirror van het filmpje (RealPlayer + WinRAR) online gezet.

Als ik Wilders was, zou ik me steeds minder prettig voelen om in Nederland te zijn … Adresgegevens publiceren gaat al ver, maar dit soort concrete bedreigingen gaan alle perken te buiten. En wat gaat Justitie hier aan doen? Ik ga er vanuit dat dit niet onder ‘vrijheid van meningsuiting’ valt …

je moet toch wat doen vind ik

• Teyco

vrijheid van meninguiting bestaat niet voor de zoveelste keer……..

• André

verklaar je nader…

• Teyco

dit heb ik al tig keer genoemd in eerdere teksten……

wordt lam van het typen….

• Son

Nou een andere oplossing voor je Teyco.

Selecteren die tekst, kopiëren en plakken klaar.

Kan je hoop typwerk besparen. Is dit geen goede optie voor je?

Son

• Teyco

heb ik ook aan gedacht maar dan moet ik alles weer nalopen…misschien straks…of een tip voor jou…loop anders mijn posts langs…kun je zien wat ik vind…ga nu eten..mazzel

• Son

Teyco ik bedoelde als geintje.

Ik heb jouw topics gevolgt en gelezen, anders zou ik toch niet meer kunnen praten of wel?

Maar ik ga zodadelijk lekker wat anders doen.

Naar mijn dansles en lekker mijn energie kwijt raken.

Een fijne avond toe gewenst.

Son

• Son

Kijk hier word ik moe van en ben van voor escalatie.

Hup weer stront aan de knikker.

Die gasten verzieken heel veel anderen, die deze boodschappen niet delen.

Snap dat soort mensen niet.

Maarre ik heb het gedownload en dacht tjezus niet te filmen.

Son

• Teyco

veel plezier straks!!ik wens jou ook een hele fijne avond…

goede avond Son….:-)

• anita

nee teyco het gaat hier over bedreiging dat is wat anderssssss