Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Stelling

• GO

De moord op Theo is niet een gevolg van de tegenstellingen tussen autochtone en allochtone nederlanders maar van de algehele verloedering van de maatschappij.

• Teyco

Pas op sondheim met gaat zo schelden dat je uit de linkse kerk komt en dat men van je walgt…..lex kom op…..dat doe je al de hele tijd….

• neutraal

En wat te denken van de negatieve invloed van de media, die angst zaaien en laagvloersheid voor granted nemen. Kinderen worden via de media vanaf hun jeugd doordrenkt met de meest walgelijke agressie en geweld- niet vreemd dat een enkeling daardoor wordt aangestoken/mee besmet wordt. Zelf rustig blijven en je niet laten opjutten en dat ook je kinderen meegeven is een eerste vereiste. En vooral niet op Geert Wilders gaan stemmen- die polariseert!

• neutraal

Lex Welterusten is het toch?

• Teyco

hahahahahah, ja je zou het wel zeggen ja

• J Borgers

Geeft jij nu een een duidelijk antwoord op de stelling de verloedering van de maatschapij, wie is daar mede verantwoordelijk voor? waneer begon dat? Ik zal je een kleinbeetje helpen, Heiligehuisjes werden omver geschopt, en nu jij!!!!!!!!!!

• javi

En vooral niet op Geert Wilders gaan stemmen- die polariseert!

Maak jij uit neutraal, op wie wij niet moeten stemmen?

Nou mijn stem heeft hij al.

• Teyco

ja maar yasmine dat zegt meer over jou dan over geert denk ik…denk daar maar eens over na

• J Borgers

Dat is nu fout wat je doet, waarom zou jou stemgedrag meer of minder zijn dan van Haar, laat ieder mens stemmen zoals hij/zij vind wat goed is.

• Teyco

dat is ook zo meneer Borgers, maar men met begrijpen dat een partij niet alleen op 1 onderwerp kan gedijen, er is zoiets als import export, financiel zaken, brussel enz enz……..men weet nog geen eens wat meneer wilders wilt, ze weten alleen dat die populistisch uitspraken doet over de islam….en als dat je enige reden is om op iemand te stemmen….nogmaals zegt dat iets meer over jou dan over de man