Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het Einde Nabij

• Atjerag

Dit is de titel van een boekje waaruit mijn vader (inmiddels 85 jaar oud) door mijn opa werd voorgelezen. Waarschijnlijk geschreven door Nostradamus. Een sitaat gaat als volgt.

“Wilde horden arabieren zullen het westen overspoelen en gruweldaden plegen tot in Vlaanderen toe. Nederland zal getroffen worden maar voor het ergste gespaard blijven.”

Je vraagt je af of deze tijd is aangebroken!!!

• romke van dijk

Ach, Nostradamus nog zo'n geschrift waarmee je alle kanten op kunt.

• Atjerag

Het lijkt me toch wel duidelijk. Ik zou niet weten welke kanten je nog meer bedoeld JAMES????

• romke van dijk

Nou kijk. Als je de visie hebt dat het einde der tijden er op enig moment aankomt. Kan hij die mogelijk alleen zien vanuit zijn perspectief.

De enige grote vijand van het westen was ten tijde van Nostradamus de moslims.

Communisten waren er niet. Nazi evenmin. atoombommen waarbij een land als korea hier de boel zou kunnen opblazen daar dacht ie mogelijk ook al niet aan.

Dus kiest ie voor de arabieren de enige vijand die voorhanden was.

Verder wil ik Nostradamus niet afkraken en ook jou idee niet hoor. Ik zie het zelf graag met een korreltje zout.

Het einde der tijden is al vaak voorspelt en heeft al menig maal tot (massa) zelfmoord geleid.

• Teyco

Volgens Nostradamu was de wereld nu al ten einde…..maar veel voorspellingen die kwamen absoluut uit….

hitler noemde hij hister en tekende het hakenruis andersom…de aarbeving in calefornia… en nog veel meer van die dingen….

• GO

Als het einde dan toch nabij is kunnen we beter kappen hier en een feestje gaan bouwen.