Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GEERT VETOLLUKT GEERT VERTOLLUKT

• neutraal

De zielige angstgevoelens van het volluk!!! die als makke schapen achter een humorloos ultrarechts figuur aanhobbelen. Alsof het vreemdelingenbeleid het enige punt op de politieke agenda is. Mensen doe toch niet zo achterlijk en ga toch eens ECHT zelf nadenken!!!!

• J Borgers

Wat jij doet is erg onverstandig, laat de mensen zelf hun keus maken op wie zij willen stemmen, dat is ook een grondrecht en verworven vrijheden, wat je doet is uiterst onverstandig om weer iemand te bestempelen als Utra Rechts dat heb je gezien bij Fortuyn wat voor gevolgen dat kan hebben, dat je links denkt en als zodanig handeld is niets mis mee, maar begeeft je niet in Utra linkse gedachten want dan is het voor links ook voor goed gedaan, en daar zet niemand op te wachten, gebruik een beetje meer verstand !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• lex

Neutraal,

Je bent een walgelijk irritant zielig ventje je daagt niets bij aan de discussie je loopt alleen maar mensen die verontrust zijn te zieken en de problemen te bagatelliseren

Zoek hulp bij de linkse kerk stakker

• Wil

Jahoor er is weer een sukkel opgestaan die het niet kan laten om ergens weer een stempel op te drukken met je Ultra rechts.Hoe rui je de zaak op voor andersdenkende.

Ga lekker geitenwollen sokken breien, en slaap verder.

En nog wat , vind wat je zegt zielige angstgevoelens van het volk, een hele domme uitdrukking.Als jouw ogen niet open zijn gegaan door de lafhartige moord op Theo van Gogh om zijn mening ben je wel erg dom.Ik daag jouw dan uit, om in een wijk op een groepje moslims (hou het algemeen) en dan iets zeggen wat in hun ogen niet kan.Wedden dat je bang bent.Ik vind het te gek voor woorden dat je niet iets over een geloof mag zeggen.Ik ben zeer christelijk opgevoed, doe er nu in mijn leven verder niks mee, maar wat werd ik er vroeger mee gepest en uitgejouwd, ik begon toch ook niet terug te schelden, te vechtten enz.. Ieder zijn mening!!!!

• lex

Het enige wat links roept als er wat gebeurd is:

WE ZIJN GESCHOKT

Het enige wat linkst roept als je eindelijk voor een harde aanpak kiest is :

FASCISTEN

De enige oplossing van links is altijd:

Pappen en nathouden,om de boel te rekken.

Links lullen rechts zakken vullen

• Teyco

Lex, de zin die je schreef:

Je bent een walgelijk irritant zielig ventje je daagt niets bij aan de discussie je loopt alleen maar mensen die verontrust zijn te zieken en de problemen te bagatelliseren

kijk dat is wat Wilders doet, wat dat betreft pas jij precies bij die partij…

ik wens je veel kennis toe…

iemand die op zo een malloot stemt maak duidelijk dat hij niet veel inhoud heeft…ook aan jou de vraag lex….

waar staat Geert nog meer voor buiten het aanpakken van de islam, immers een land regeren is meer dan alleen dit onderwerp…of ben je het daar ook niet mee eens?

• Nathalie

En WEER geef je aan dat jij achter de moord staat………

• anja

Je staat achter de moord op Theo van Gogh door een idioot als je niet achter Geert Wilders staat?

Volgens mij wordt er alleen de vraag gesteldt of iemand weet wat de overige standpunten van Geert Wilders zijn.