Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geert wilders op 18 zetels.

• romke van dijk

Nou da's snel gegaan. Gisteren postte ik hier nog dat hij op 6 zetels zou zitten. Vandaag opent de Telegraaf met 18 zetels.

Dit is de eerste keer dat ik hoop dat dit kabinet blijft zitten.

En voordat iemand in de pen klimt.

Niet omdat ik het met Wilders ideeen oneens ben. Als hij 18 zetels zou binnen slepen vertegenwoordigd hij een groot deel van de gevoelens van het volk en dat is altijd serieus te nemen.

Maar omdat ik waarlijk hoop dat het niet weer een tot een ombestuurbare situatie gaat leiden zoals bij de te vlugge opkomst en teloorgang van de LPF.

Daar is volgens mij niemand bij gebaat. Ook de groep Wilders niet.

• Bassie

Tegen de tijd dat er werkelijk verkiezingen zijn spelen er weer andere dingen en is de zaak van Gogh alweer wegezakt.De emoties zijn weer gaan liggen. Er zijn wellicht maatregelen genomen.

Dus ik moet het nog maar zien als er werkelijk verkiezingen zijn. Wilders piekt te vroeg.

Als het daarentegen de verkeerde kant uitgaat er wordt bijv. weer een prominente nederlander vermoord dan kan Wilders ook het tij niet keren. Hij roept wel vanalles. Maar hebben we daden gezien. Stemming maken kan iedereen

• mosfet

Hallo James,

Ik wil ook dat het roer omgaat maar dan niet met de gedachte dat alles beter is dan de LPF. Ken je Bart Jan Spruyt van de Burkestichting die zich heeft aangesloten bij Geert Wilders? Nou ja, je hoeft hem niet persoonlijk te kennen maar weet je wat de conservatieve Burkstichting wil? Als het mag heb ik hier een link http://www.ncpn.nl/archief/2004/17/burke.htm waarin te lezen valt dat de Burkestichting alleen maar geld wil uitgeven aan het leger en de politie. Subsidie maakt lui zegt men……

Ik denk dat we dan van de regen in de drup komen met die fundamentalisten aan de macht toch?

Omdat ik te lui ben om op de topic bij catqueen te gaan reageren :D . Hallo kattevriendin! Ik kom uit de jaren 60 (ik ben geboren in 1963). Ik heb de punktijd zeer intensief meegemaakt kun je wel zeggen. De demonstraties tegen de kerncentrales bij Dodewaard waarbij ik met een spiraal van een bed over de hekken klom staan mij nog vers in het geheugen. Ik had mij toen vastgeklonken aan de hekken van de kerncentrale. Pikant detail was dat de sleutels van de handboeien toen zoek waren geraakt. Ten gevolge daarvan kon ik een week niet zitten…want de enige die toen hard sloegen was de ME. Je had wel een paar verdwaalde sympathisanten die met stenen en ander voorradig materiaal gooide maar die werden gelijk opgepakt.

Ik wil niet zeggen dat die tijd goed was maar wel oud maar ik hoop serieus dat Nederland een vrij land blijft en niet verandert in een politiestaat waar je ieder woord op een goudschaaltje moet leggen.

Groetjes van Zwaantje

• Wil

IK denk ook niet dat het goed is dat er nu verkiezingen zouden komen.Inderdaad heb je dan kans op een tweede lpf.Aan de andere kant is het wel zo, dat hij geen “volgeling”van Pim Fortuyn was/is.Hij zet zelf een partij op.dat de lpf zo rommelig was/is kwam omdat hun “leider” vermoord was.Denk dat daar het verschil in zit.Enigste wat mij veronrust is het idee dat hij zo bedreigd wordt dat ik oprecht bang ben, dat voor die tijd weer wat gebeurt.

• Bob van Duin

is dat zo was en is de LPF een stuurloos schip omdat hun leider is vermoord of omdat er te weing kwalitiet en kennis in de partij aanwezig is ,en ook daaar eigenlijk iedereen bezig is met mannetjes makerij, ik denk dat ze met de jiuste goed gekwalificeerde mensen meer hadden kunnen bereiken nu is het een farce gebleken de hele partij

• Wil

Ik denk dat Pim Fortuyn de hele partij was.Na zijn dood ging het meer om wie de meeste macht krijgt.

• Son

Inderdaad Wil ben ik met je eens.

Son

• Teyco

Pim…hahahahahahahahahahahahaaha, sorry hoor, dat men in hem geloofde vind ik zo triest….ik had gehoopt dat hij minister president was geworden en ons alle te ijk had gezet in binnenland en buitenland, want nu zal je altijd blijven horen….als Pim niet was gestorven dan…….

dan wat???

denk je dat het dan nu beter ging???? mededankzij Pim zijn we nu waar we zijn, moest iedereen maar zeggen wat die wilde zeggen (tenzij het natuurlijk niet in ons laantje past)…

wees eens eerlijk, El-mouni sprak verwerpelijke uitspraken over homoseksuelen….voor die vrijheid van meningsuiting wouden ze meneer land uit zetten en werd er van alle kanten geroepen….dit kan toch niet…men zei dat hij een groep binnen de samenleving isoleerde door die uitspraken namelijk de homoseksuelen…

Meneer Fortuijn deed precies het zelfde alleen dit over de islam…..en wat krijg je…Pim voor president…..dit is jullie vrijheids van meninguiting….dit is het hypocriete……daarna roepen na de moord…ik hoop niet dat het een buitenlander is die omwille van zijn geloof dit heeft gedaan….maar jemond houden als het achteraf bleek dat het om een bontjas ging…

mensen aub loop nou niet te verromantiseren en kom met inhoudelijke dingen, dingen die kloppen of enigzins in de buurt liggen….

Pim zat al jaren in de politiek, ook links, later rechts….waarom waren de dingen die hij al jaren pleite toen pas intressant?? nou??? het is helemaal niet intressant, ook toen niet toen hij bekend werd….nee een gedeelte was intressant….zijn visie op de islam…..daar wou men de aow en andere sociale zekerheden die men in de afgelopen jaren heeftopgebouwd zo weer overboot gooien zonder dat men het wist, was die man aan de macht geweest had het nog geen paar maanden geduurt….

en stel je voor dat de man ons in brussel moet vertegenwoordigen…daar temidden van de leiders van europa…..en hij gaat daar die onzin verkondigen die hij hier deed, mensen hadden ons regelrecht uitgelachen man……..

• thimoty

mensen zouden ons pas uitlachen als we niet weten dat het is “in het straatje passen” niet in het “laantje passen”. en als intellectueel zou u toch moeten weten dat de verleden tijd van “willen” “wilde”is en niet “wouwden”

waar is ons belastinggeld aan besteed als mensen onze taal niet spreken.

• Teyco

thimoty, heb je ook inhoudelijk kritiek buiten dat je spellingscontrole over een tekst heen laat gaan???

zo ja noem die dan, zo niet als je niet snap wat ik bedoel licht die punten even aan dan zal ik het voor je verduidelijken…..