Pim…hahahahahahahahahahahahaaha, sorry hoor, dat men in hem geloofde vind ik zo triest….ik had gehoopt dat hij minister president was geworden en ons alle te ijk had gezet in binnenland en buitenland, want nu zal je altijd blijven horen….als Pim niet was gestorven dan…….
dan wat???
denk je dat het dan nu beter ging???? mededankzij Pim zijn we nu waar we zijn, moest iedereen maar zeggen wat die wilde zeggen (tenzij het natuurlijk niet in ons laantje past)…
wees eens eerlijk, El-mouni sprak verwerpelijke uitspraken over homoseksuelen….voor die vrijheid van meningsuiting wouden ze meneer land uit zetten en werd er van alle kanten geroepen….dit kan toch niet…men zei dat hij een groep binnen de samenleving isoleerde door die uitspraken namelijk de homoseksuelen…
Meneer Fortuijn deed precies het zelfde alleen dit over de islam…..en wat krijg je…Pim voor president…..dit is jullie vrijheids van meninguiting….dit is het hypocriete……daarna roepen na de moord…ik hoop niet dat het een buitenlander is die omwille van zijn geloof dit heeft gedaan….maar jemond houden als het achteraf bleek dat het om een bontjas ging…
mensen aub loop nou niet te verromantiseren en kom met inhoudelijke dingen, dingen die kloppen of enigzins in de buurt liggen….
Pim zat al jaren in de politiek, ook links, later rechts….waarom waren de dingen die hij al jaren pleite toen pas intressant?? nou??? het is helemaal niet intressant, ook toen niet toen hij bekend werd….nee een gedeelte was intressant….zijn visie op de islam…..daar wou men de aow en andere sociale zekerheden die men in de afgelopen jaren heeftopgebouwd zo weer overboot gooien zonder dat men het wist, was die man aan de macht geweest had het nog geen paar maanden geduurt….
en stel je voor dat de man ons in brussel moet vertegenwoordigen…daar temidden van de leiders van europa…..en hij gaat daar die onzin verkondigen die hij hier deed, mensen hadden ons regelrecht uitgelachen man……..