De neerlandertalertjes vinden elkaar weer eens in hun favoriete hot- item : het vreemdelingenbeleid. Alsof er verder niets belangrijk is op deze wereld. Wat een kortzichtigheid! Wat een armoede!
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsIk denk dat jij alles een beetje te letterlijk opvat, het gaat niet om minderheden te pesten, het gaat niet om het vreemdelingenbeleid, het gaat om een vrij engstige gebeurtenis. Dat het nu toevallig uit de hoek komt van minderheden doet aan het feit niets af. Het had ook uit een anderen hoek kunnen komen, zie de zaak Foruyn.
Moet je dan milder zijn in je oordeel omdat de vermoedelijke dader van Allochtone afkomst is ?
Ik zie daar geen enkele grond voor, kijk generaliseren gaat zijn te ver.
je hebt gelijk Borgers maar eerlijk is eerlijk destijds rond fortuijn heb ik ook op forums meegedaan maar toen was het minder haatdragend omdat het een NL was die het had gedaan….
maar ben met je eens dat er veel (nooit te veel) over gesproken moet worden, er is geen andere manier om begrip en respect voor elkander op te brengen, je zou het ook zo kunnen zien, stel voor dat die mohammed b hier had meegedaan, hadden we het uit zijn hoofd kunnen praten…..een mens leert van elkaar, ik leer zekers van jullie, ik hoop jullie ook een beetje van mij:-)
Laat ik het duidelijk maken voor mij is iedere moord of doodslag verwerpelijk ongeacht wie het slachtoffer is, en daar speeld bij mij kleur of afkomst geen enkele rol, iemand willens en wetens het leven beroven heb ik geen goed woord voor over.
En wie de dader is of zou zijn ook daarin maak ik geen enkel verschil, kortom het mag en kan niet.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?