Ik heb een abbonee op het blad Linda, deze maand stond er een interview in Theo van Gogh en Katja Schuurman Theo had een zwak voor Katja en ze zouden beiden voor 1x op alle vragen eerlijk antwoord geven, Ik tik nu een stuk over van dit interview….. Katja :“ Is dat dan ook ook de reden dat je met die grote bek van je juist zo stellig overkomt? Theo: Er is een parodie op BNNer's op tv waarin ik ook voorkom. Prachtig getekend, maar slecht van tekst en stem. Wat ze wel goed gezien hebben is dat ik omlaaag kijk naar de rand van de tafel, alsof ik me verschuil voor de camera. Verder geloof ik dat het Opperwezen een varken is. Een lief lief intelligent dier. Ik noem hem Allah, niet te verwarren met de andere Allah. Ik heb diep religieuze gevoelens waar ik liever niet over praat. Over die kant heb ik nog nooit met iemand gesproken…. Amen Theo…. Mijn schoonouders lezen nu ineens het boek:” een gesprek met god:" en vallen mij ermee lastig ik ga niet in discussie laat ze maar praten,,, Op zondag komt hier regelmatig de Jehova; Geen intresse' erger me wel aan die mensen en haat ze ook op dat moment maar ik wil ze niet dood hebben het is hun mening niet te mijne ik heb geleerd over twee dingen kan je geen discussie voeren dat is de politiek en geloof. Je komt daar nooit uit dus respecteer iemand zijn mening en lees goed wat Theo bedoelde man met een grote mond maar zei dingen waarbij sommige van ons toch stiekum mee eens waren…. Mijn zoon heeft een vriend van Marokaanse afkomst en die was hier vrijdag, Uit respect krijft mijn zoon ook niks te snoepen tis rammedan, ik was in de keuken bezig, hij zei: zodan hard he dat Theo van Gogh is doodgeschoten? ik dacht hmmm goedzo knul.. Mijn zoon antwoorde nee helemaal niet! Jawel zei hij, moet hij de moslims maar niet beledigen. Ik snapte er niks van, Maar in de kindertaal betekend HARD,,, Onwijs goed!!! pfffff 11 jaar en die weet wie Theo va Gogh is, Ik moest mijn kinderen uitleggen wie die man was! ps vriend is hier niet meer welkom wij discrimineren niet en dat doet hij wel (vinden wij) ging nog een gesprek aan met de ouders van joh wisten jullie dat??? JA dat hebben wij hem uitgelegd… Wie kan je nog vertrouwen?