Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geert dateert

• neutraal

uit de pruikentijd.

• lex

Geeft niet hoor neutraal,naar enkele topics van jou gelezen te hebben weet ik, je weet niet beter!

Maar ook jij mag je zegje doen hoor al slaat het allemaal nergens op :-)

• Wil

Ik wist niet dat een haarcoupe belangrijk was.Ja voor de 1 is de baard erg belangrijk.

• neutraal

Maakt niet uit joh Lexie- ik vind wat jij hier allemaal beweert ook volslagen onzin-kunnen we elkaar misschien toch een hand geven!

• neutraal

Ik heb het vnl over zijn ideeën. Terug in de tijd. Dom vooral!

• Teyco

niet alleen dom is wilders zijn uitspraken maar ook gewoon leugens, die kerel weet helemaal niks over de islam/terreur enz enz…maar heeft wel de mond vol over dit onderwerp…..gewoon populistisch doen…is niet erg, ooit zal hij door de mand vallen en dan zullen sommigen hier later ontkennen dat ze op die idioot hebben gestemd…….dan krijg je “nee hoor, heb niet op hem gestemd, vond sommige dingen die hij zei wel kloppen maar nee heb niet op hem gestemd…”..hahahahah

• Son

In die zin zegt een haarcoupé veel.

Nooit van lichaamtaal gehoord zoals bekend een hond lijkt op zijn baasje?

Zomaar een uitdrukking hoor.

Geerts haarcoupé zegt meer dan je denkt.

Iemand van caliber die de klok wel poogt terug te draaien.

Zullen velen eng vinden, maar waar de oorsprong is daar ligt ook de antwoord.

Dus een stap terug doen maar in welke mate?

Son

• Son

Ik vind deze uitspraken van jou Teyco heel erg voorbarig………..

Want hoeveel vertrouwen hadden wij wel niet in de vorige.

Wat weet jij nou echt van Geert?

Niet dat je moet gaan concluderen dat Geert mijn favoriet is.

Ik ben mijn eigen favoriet met mijn eigen wensen zoals ieder andere mens en ik denk dat de terkomming aangevult moet worden door mensen met wijsheid en niet met kennis en daar bedoel ik mee te zeggen dat ervaringen meer kunnen vertellen dan de kennis uit boeken.

Son

• Teyco

ik heb Geert vaak op televisie taal horen uitkramen die nergens op slaat, zijn beeldvorming jegens de islam is helemaal verkeerd, buitendat brengt hij voor de rest helemaal niks….

mijn vraag aan jou son, buiten de uitspraken over de islam waar staat hij nog meer voor????is wel belangrijk als je straks dit land wilt runnen…..kijk en dat dan mensen zeggen dat ze op hem gaan stemmen zegt iets meer over die mensen dan over Geert….over geert kan ik alleen maar lachen en dat is niet alleen om zijn kapsel al is dat wel vaak de aanleiding:-)

• neutraal

Coupé's zitten in de trein.