Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Geert is lachwekkend.....

• floor38

Als deze man zijn eigen partij gaat oprichten, krijgt hij heel veel steun echt wel. Na de dood op Pim heeft mijn man zich kaalgeschoren uit sollidariteit Ik zal niet op Pim gestemd hebben maar ik had zijn machtiging en hij wilde de LPF heb ik gedaan voor hem. Nu komt er een nieuwe en reken maar dat een hoop mensen op hem gaan stemmen Ik ben ook om mijn stem heeft die

• Teyco

Wil vind je erg dat ik dat misschien valse hoop noem……

mensen willens en wetens bedonderen omdat het geen wat je uitdraagd nooit gerealiseerd kan worden, maar alleen al de aanzet zal leiden tot meer onrust en meer gekke akties van beide kanten……is dat misschien niet de waarheid??

• Teyco

Floor, ik betwijfel niet of hij steun krijgt maar neem het geen wat hij beloofd in twijfel…indien men op hem zou stemmen en stel voor dat hij staatshoofd wordt..

1- hebben we een zeer slechte president die ons voor l*l zet in europa en de rest van de wereld..

2- hij kan niet waarmaken wat hij zegt omdat het geen in EU beslist wordt en niet in NL….er worden richtlijnen met max en minimum gesteld door EU, binnen die marges mag je opereren….meer niet.

• J Borgers

Als mensen gaan stemmen is een ieder vrij een keuze te maken, ik zal nooit zeggen je moet op die of die stemmen, ik denk dat mensen mondig genoeg zijn om te weten op wie te stemmen.

• Teyco

dat wel meneer Bogers, maar weten mensen ook dat sommige dingen die beloofd worden absoluut niet nagekomen kunnen worden ivm bepaalde verdragen…? that's the question

• Gerrit

Van Wilders valt niet volgens mij niets goed te verwachten, een soort kamikaze-piloot. Hij en anderen proberen goed garen te spinnen bij de situatie. Gisteravond zat bij Nova die griezel van Nawijn weer eens. Ook hij probeert zijn slag te slaan en kondigt alvast een nieuwe partij aan in het komende jaar. En dan te weten dat Theo van Gogh die mislukte Fortuyn volgelingen ‘autistische dwergen’ noemde. Ik vind de grootste fout die je op dit moment kunt maken is met te lopen met allerlei schreeuwers die maar wat beweren of beloven vanuit onduidelijke motieven. Het valt niet mee maar rustig luisteren en kijken en rustig je oordelen afwegen lijkt mij nu het beste. Ik doe er mijn best voor. Gwen

• J Borgers

Ik ben geen mens om anderen mijn mening op te dringen, en zeker niet op het gebied van stemmen, ieder is vrij om naar beste weten te stemmen.

• Teyco

dat klopt maar vind je niet dat indien je bepaalde dingen niet waar kan maken je ze ook eigenlijk niet zou moeten roepen…..

kijk ik kan ook een partijprogramma beginnen met als hoofdthema…iedereen millionair…….iedereen weet toch dat dat nooit gaat gebeuren…dat doorzien ze wel…..dit is eigenlijk het soortgelijke…meneer roept iets wat niet kan/mag….vervolgens stemmen binnen halen en er nooit meer over beginnen..

• J Borgers

Ik begrijp wat je bedoeld maar dat is feitelijk met iedere partij het geval, er is geen enkele partij die kan waar maken wat tijdens de verkiezing geroepen word.

En zal uitleggen waarom niet, wij hebben geen twee partije stelsel zoals in de USA

als er hier een regering word samen gesteld is dat altijd twee of meer partijen, en de een moet inleveren voor de ander, en dat kan ook dingen zijn die beloofd zijn.

• Teyco

je hebt helemaal gelijk maar is het niet zo dat veel partijen vaak dezelfde onderwerpen hebben, zo zal je dus moeten kijken of er partijen zijn die ten eerste kans hebben om zetels binnen te halen en dan nog of de andere grote partijen ook zo een programma hebben zodat ze een stevige coalitie kunnen vormen…

zoals groenlinks en pvda vaak toch op 1 lijn zitten (niet altijd) en lpf een vvd ook bijvoorbeeld enz enz