Ik wil toch even mijn ei kwijt over Geert Wilders…
kijk dat men boos is kan ik helemaal begrijpen, dat men wil dat er bepaalde groepen mensen aangepakt worden, kan ik ook helemaal begrijpen en ben ik ook helemaal mee eens….
maar denk nou eens realistisch ipv romantisch…..denk je nou echt dat Geert wat kan doen?? Denk je nou echt dat indien Geert zelfs de grootste partij wordt nog daden aan zijn woord kan plaatsen…denk nou eens na…denk je dat NL een staat is die bepaald over wat er wel en niet kan?? dit zijn afspraken die al lang gemaakt zijn op europees niveau..Daarbij moet je ook rekening houden met het feit dat je een regering moet vormen en dus met andere partijen in zee zou moeten gaan….welke partij?? lpf….vvd….?? dat zijn de groepen waar meneer wilders de stemmen van afpikt wat blijft er dan over van die partijen??
Ik heb meneer wilders vaak op televisie gezien en ik kan me voorstellen dat hij bepaalde groepen in de samenleving (helaas niet de slimste) aanspreekt, maar zie je meneer wilders ook in brussel met de grote leiders van europa dit soort taal uitkramen……nee….wees nou eens reeel…uitspraken als ik lus ze rauw om vervolgens beveiliging te krijgen en onder te duiken…kom nou…wees eens eerlijk…kijk jezelf in de spiegel in je eigen ogen en zeg Geert…yes!!…sorry hoor maar hier moet ik echt om lachen…die man is alles behalve geschikt voor politiek…daar komen de mensen nog wel achter hoor daar maak ik me absoluut niet druk om…men vergeet vaak dat politiek een complexere materie is dan men denkt….het gaat allemaal nog niet zo makkelijk….wat hij wel zou kunnen doen is subsidie verstreken voor mensen die het nodig hebben om vaker in de spiegel van de kapper te kunnen kijken..hahhaah (geintje)…
nee Geert wilders is mijns inziens een malloot….een die met populistische uitspraken teert op de onderbuikgevoelens van de samenleving, dit geld ook voor naarwijn….laats zag ik een kennis programma waar links tegen rechts opnam….de eerste vraag was volgens mij…wat heeft Beatrix haar moeder cadeau gedaan op het moment dat zij de troon overnam…hier thuis zongen mijn vriendin en ik in een koor….koningendag………ik zweer het ze wisten het antwoord niet….we hebben hier in een deuk gelegen…echt ongelooflijk…