Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

WILDERS DERDE PARTIJ IN NEDERLAND

• lex

Volgens de laatste peiling van de Hond komt de groep Wilders als derde partij van Nederland op 18 ZETELS een zetel groter als de VVD

GAAT het dan nog allemaal goed komen met Nederland?

• J Borgers

Ik zou het niet weten hij heeft geen program, gaat het nu wel goed dan? is mijn vraag

• lex

Kijk maar eens op geertwilders.nl

Het is een begin al ben ik er van overtuigd dat het al te laat is.

De vraag is niet meer of Nedeland een islamtische staat word maar wanneer!

• J Borgers

Nou dat Nederland een Islamitische staat gaat worden, geloof je zelf toch niet in zeker, Nederland maakt deel uit van een groot Europa, laat de geschiedenis zich niet herhalen.

• javi

Laten wij maar hopen dat Wilders het goed doet, en dat wij onze eigen cultuur weer eindelijk terug krijgen.

De PVDA heeft jarenlang de instroom van allochtone getolereerd, om maar stemmen te krijgen.

En nu maar hopen dat er eindelijk een einde aan komt van kom maar binnen hier.

De stemmen van mij en mijn familie heeft hij al.

Ik weet niet of jullie het er mee eens zijn, maar ik vind, dat elke andere nationaliteit dan de Nederlandse, geen stemrecht mag hebben, zodat niet Nederlanders, niets over ons land mee kunnen beslissen.

Je bent of Nederlander, of je houd de nationaliteit van je eigen land, en dan ook geen 2 paspoorten meer.

• Mark

Het is een reactie op de moord op onze beste Theo. Ik ben bang dat tegen de tijd dat de verkiezingen zijn aangebroken alles al weer bekoeld is en we lekker blijven voorthobbelen in ons tolerante landje (als we althans dan al niet aan onze tolerantie ten onder zijn gegaan) en wij massaal weer Pvda en CDA stemmen. Nederlanders zijn (helaas) te nuchter voor een radicale verandering. Liever gaan ze emigreren met de staart tussen hun benen. Van mij mag partij Wilders de absolute meerderheid krijgen overigens mits ze het beter aanpakken dan de LPF, maar daar is niet zoveel voor nodig.

• lex

Groep Wilders in peiling De Hond groter dan VVD

Uitgegeven: 6 november 2004 09:39

Laatst gewijzigd: 6 november 2004 21:22

HILVERSUM - Sinds de moord op Theo van Gogh is de steun voor de Groep Wilders sterk toegenomen, blijkt uit een peiling van Maurice de Hond in opdracht van het NOS-Journaal. Als er nu verkiezingen worden gehouden, komt de conservatieve oud-VVD'er uit op achttien zetels, een meer dan de VVD, zo bleek zaterdag.

De uitkomst van de enquête verschilt sterk met die van Inter/View-NSS, van de tv-rubiek NOVA. Daar staat de Groep Wilders op zeven zetels.

De VVD blijft volgens De Hond wel stabiel. De PvdA raakte deze week echter drie zetels kwijt en het CDA twee. D66 staat op drie zetels. De regeringspartijen staan met 48 zetels op de laagste score, die De Hond tot nu toe heeft vastgesteld.

Bijna de helft van degenen die in 2003 LPF stemden, geven nu aan Groep Wilders te stemmen. Van degenen die VVD stemden is dat een kwart. Van de CDA-kiezers uit 2003 kiest nu 10 procent voor Wilders en van de PvdA-kiezers 3 procent.

De Hond gaat anders te werk dan Inter/View-NSS. Bij de laatste peilt men via de zogenoemde spontane herinnering, waarbij de ondervraagde de partijen waaruit kan worden gekozen niet krijgt voorgelegd. De Hond gebruikt de ‘geholpen’ aanpak. Hij noemt alle mogelijke partijen en legt dus ook een keuze voor de Groep Wilders voor.

• Willo

Ja Yasmine,

Ik knn het niet mee met je eens zijn. Geert wilders heeft mijn stem ook al. Ik heb mijn vraagtekens bij zijn standpunten ten aanzien van de toetredinging van Turkije tot de EU, maar hij is op dit moment de enige waardige in de voetsproren tredende politicus van Pim Fortuyn.

Wat betreft Pim Fortuyn wil ik nog even zeggen dat hij postuum volledig gelijk heeft gehad. Bekijk de interviews van destijds en je kan gewoon niet anders dan concluderen dat PF gelijk heeft gehad met zijn stellingname inzake het multiculturele drama in het algemeen en die van moslims in het bijzonder.

• Wil

Dat wordt afwachten.Maar ja nu is het ook niks, heb nu zoiets veel slechter kan het niet worden in nederland.

Hij mag dan vaste bepaalde uitspraken hebben, ik kan mij er wel in vinden.Nu de rest nog horen als hij zijn program presenteerd.