Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Precies...

• Dave

Idd in die tijd moet het wel begonnen zijn, wij lieten een nieuwe cultuur in ons land opbloeien,en dat zonder er onszelf er in te verdiepen. Daardoor hadden de moslims ale tijd en ruimte om vanalles te ondernemen. En nu zijn ze al zo vergevorderd… :-(

• J Borgers

Vandaar ook dat er tegenstellingen zijn die moeilijk op te lossen zijn, de verworven vrijheden zullen nooit prijs gegeven worden neem ik aan, dus de nieuw komer zal zich moeten aan passen,

• Dave

Tja maar das een groeiproces…….

• J Borgers

Moet dat voor vele 44 jaar duren dan? Immers in 1960 zijn de eerste gekomen en vele spreken geen Nederlands

• Dave

Tja like said: Dat komt omdat we ze dat lekker lieten doen…. We bouwden zelfs schitterende woonwijken vol met flatgebouwen voor ze zodat ze mooi bijelkaar konden wonen…

• J Borgers

Dat is natuurlijk onzin als je naar een ander land gaat om daar een nieuw leven te beginnen moet je je ook aanpassen aan dat land

• Teyco

de turken en marrokanen zijn in de jaren 70 hier gekomen….

• J Borgers

Dan weet je er niets van, in 1961 kwamen de eerste al.

• Teyco

naar mijn weten waren de eerste de italianen en de spanjaarden in de 60'ger jaren…daarna zijn de turken en marrokanen gekomen rond 70……maar indien je zegt dat de eerste groepen in de 60'ger jaren zijn gekomen neem ik dat van je aan..

• J Borgers

Wat de SP en It betreft heb jij ook gelijk, maar ook mensen uit M en T kwamen hier, ik bedoel daar niets negatief mee hoor.