Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Waar is het begonnen?

• Claim

Mensen, leer toch eens lezen.

Ik geef Amerika niet de schuld van deze moord.

Wat ik wel stel is dat zij, met een politiek en oorlogsdrang de haat tegen het Westen hebben vergroot.

Met andere woorden: indirect, zelfs direct vergroot Amerika het terrorisme.

Dit was een terroristische daad (daar zijn we het allemaal over eens).

Dit was een daad van een extreem gelovige tegen een afvallige.

Amrika is olie op het vuur.

Dus niet schuldige, maar het vuurtje hooghouders

• Diana

Je hebt wel degelijk gelijk in je stelling dat Amerika het e.e.a. aanwakkert. Alleen al het Midden-Oostenbeleid is daar een voorbeeld van. Iedereen gaat aan het feit voorbij dat de joden niet de inwoners van Israël waren maar dat het in feite de bezetters zijn.Kijk even in de geschiedenisboekjes. Dat wil niet zeggen dat je dan kan handelen zoals de Palestijnen doen maar laten we wel wezen er is geen natie waar zij kunnen aankloppen.Ik stel het e.e.a. wel erg simpel maar in wezen is dit wat er speelt.Amerika vind het wel prettig hoor al die verdeeldheid. Zo word er geen front tegen het machtige Amerika gevormd en blijven zij oppermachtig. Want is het niet zo dat wat Amerika wil dat dat ook gebeurd? Onze eigen premier Balkenende staat kwijlend van bewondering bij hem op de stoep.