Met alle respect maar ook een kind is een individu en gaat zijn eigen mening vormen. Ik heb mijn kinderen altijd voorgehouden dat ze geen geweld mochten gebruiken. Beiden hebben nooit naar geweldadige films gekeken maar ook mijn kinderen hebben gevochten en kwamen wel es met een bloedneus of blauw oog thuis.OOK mijn dochter. Wat niet wil zeggen dat kinderen niet geindroctineerd kunnen worden want daar zijn ze natuurlijk erg gevoelig voor.
Ik gebruik hier wel een erg zwaar woord voor maar dat is het in feite wel, ook ik heb n.l een paar kinderen horen zeggen dat hij (Theo) is vermoord omdat hij de Islam heeft beledigd.
Ook heb ik een paar tieners horen zeggen dat dit de wil van Allah is.Met andere woorden Allah is degene die Theo eigenlijk vermoord heeft en die persoon die het heeft gedaan is alleen maar een instrument."
Dit is wat een kind meekrijgt in de opvoeding en is levensgevaarlijk. Ik hoor ook de andere geluiden die de moord veroordelen maar over het algemeen is dat toch met een ondertoon die een zeker begrip vertoont. Men weet dat dit een foute daad is maar……………………..