Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

in naam van mezelf !?

• william

wat the F is er toch met deze wereld aan de hand onthoofdingen in irak mensen die vermoord worden omdat ze anders zijn een ander geloof hebben mensen die zoiets doen zijn in mijn ogen geen mensen maar beesten, en beesten die ziek zijn maak je AF… extreme moslims …ik krijg zo langzamerhand zelf ook zin om als gewoon nederlander m'n gezicht te gaan verbergen en dan willekeurige moslims van straat te plukken en met het aller bot'ste mes wat ik kan vinden hun koppen eraf te snijden net zolang totdat die lui ook stoppen .. oog om oog tand om tand …maar helaas beschik ik wel over het broodnodige gezonde verstand dat ik dat nooit zal doen want ik ben nog altijd van mening dat leven en laten leven het beste is …THEO ik hoop dat je niet voor niks bent gegaan..

.p.s. doe pim de groeten daar boven

• lex

Ach het is toch al te laat,kijk eens naar andere landen in de wereld waart moslims wonen met andersdenkende ,er is geen land bij waar het uiteindelijk niet tot bloedvergieten komt.

Er zitten er hier al een miljoen,worden er steeds meer

Fijne toekomst(ik ben blij dat ik geen kinderen heb)

In het beste geval; worden we dus op een democratische manier islamitisch

Met dank aan degene die ze hier naar toe gehaald heeft

• CJG

Guttegut.. m'n berichtje verwijderd.. Hoezo “vrijheid van meningsuiting” Kap er mee hier..

• Peeterse

Ja, je zou bijna gaan denken: laat één of andere rechtse generaal maar een

staatsgreep plegen, want die democratie leidt vroeg of laat tot ellende.

• FR-B!tch

Wieteke,

Berichten met racistische uitingen en oproepen tot haat worden niet geplaatst!

• Rob

HEEL GOED GEZEGD !!!!!

zOU BEST MET JE MEE WILLEN….

als je gaat, doe het dan goed oke !

• Teyco

met alle respect antoinette, maar wat moeten ze dan goed doen….?

de boel nog meer laten escaleren?? wie doet dat goed dan??denk je dat daarmee Theo terug komt?? denk je dat daar de oplossing zit…?kan best begrijpen dat mensen dit roepen omdat ze boos zijn…..maar serieus nemen dat wil en doe ik niet….dit versterkt het wij en zij gevoel alleen maar meer, terwijl men nu tesamen moet zeggen…kappen…..we moeten samen een oplossing zien te vinden voor dit probleem….en het geen dat william voorsteld is geen oplossing…

• Jacqueline

Mijn bericht is ook verwijderd, tot 2 keer toe terwijl er niets dicriminerend of kwetsend in stond.

Kan de webmaster dat even verklaren.

Het heet “De Illusie”.