Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het land uitzetten heeft geen zin

• Bob van Duin

vind het nog al opmerkelijk denk niet dat marrokko extremistisch is verre van dat denk dat de straafen daar veel hoger liggen dan hier en de condities in de gevangenissen dan die zijn daar ook verre van ideaaldus ik benhet eens met J borgers afspraken en terug

• J Borgers

Maar je bent er wel vanaf, kijk de doodstraf bestaat niet in Nederland, wat wel kan als het erg uit de hand zou lopen wat niet te hopen is overigens, dat er een bezonder tribunaal komt net zoals na WO11 waar wel de doodstraf uitgesproken kan worden, net na de oorlog zijn er hier in Nederland ook mensen ter dood veroordeeld.

• romke van dijk

Ik had het in mijn voorbeeld dan ook over extremist x uit land timboektoe.

Niet alle extremisten komen uit marocco toch?

En in dit geval is deze hier geboren en hij is in nederland (om god mag weten ) wat voor reden verknipt geraakt. Noem me 1 reden waarom marocco hem zou nemen en voor de kosten op zou willen draaien.

• romke van dijk

Ik denk dat u het met me eens bent dat dat er toch maar een heel heel heel klein handje vol was die gestraft zijn.

Maar we dwalen af….

• J Borgers

Nee jij had het over straffen opsluiten of opknopen

• Bob van Duin

klopt helemaal je hebt gedeeltijk gelijk behalve als hij wel uit marrokko blijkt te komen dan terug

• romke van dijk

Ja dat opknopen was om de economische hollander wat euro's te besparen ;)

• romke van dijk

Tsja ik wil alleen maar aangeven eigenlijk dat de oplossing voor het hele probleem nog niet zo 123 gegeven is.

( of we moeten met zijn alle wel heel barbaars worden en dan zijn onze waarden en normen ons pas echt ontnomen)

• J Borgers

Onzin, maar noem jij nu eens een gegronde reden op waarom zulke mensen niet het land uitgezet kunnen worden.

In Duidsland was een 14 jarige jongen met een waslijst van criminele daden, let wel geen terroristen daden, hij werd met heel het gezin uitgezet, dus het kan wel degelijk.

• romke van dijk

Waarom zou marocco ze nemen dan. En terroristen binnen de grenzen halen terwijl ze zelf al hun handen vol hebben aan hun eigenste.