Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Het land uitzetten heeft geen zin

• romke van dijk

Wil iemand mij eens uitleggen wat er de functie van is om een extremist het land uit te zetten, misschien dat ik het dan ook snap.

Volgens mij gebeurt er met een extremist die het land uit wordt gezet hetvolgende

Extremist X uit timboektoe wordt het land uit geknikkerd. Kan niet terug naar Timboektoe want daar willen ze hem ook niet. Hij moet ergens wonen en gaat dus illegaal terug naar het land dat ie kent. Alleen nu weet niemand dat ie er is en niemand weet wat hij doet.

Je kunt ze beter 20 jaar opsluiten. Dan weet je waar ze zijn en wat ze in ieder geval niet kunnen doen.

• lex

Wat denk je dat dat allemaal kost ?

We hebben het al zo geweldig hier

• dribibu

heb ik geen moeite mee, als het daarmee makkelijker word om illegalen (en dan vooral de gevaarlijke) uit Nederland te houden.

• Bob van Duin

weet je wat het kost om ze hier te houeden Qua beveiliging Qua kosten in de gevangenis als je deze mensen detineer veel meer

• Bob van Duin

Terug naar land van herkomst er naar toe vleigen en droppen als je ze hier houd kost het veel meer en mogelijk oplossing grensposten weer in ere herstellen open grensen in deze tijd belachelijk eigenlijk

• J Borgers

Hadden we de nazie's ook maar beter hier kunnen laten toch, na jou redenering!!!!!!!!!!!!!

• Bob van Duin

is totaal iets anders dat was een bezettende macht vanuit een ander (Buur)land

• romke van dijk

Off topic

Ik heb zeer veel respect voor de daden u en uw poolse cameraden tijdens woII die altijd onderbelicht is geweest.

Maar niet alles is te vergelijken met WoII De daden waren anders. demotieven waren anders. En de meeste naZi's mochten braaf en ongestoord naar huis om Duitsland opnieuw op te bouwen. Tenslotte hadden de Amerikanen iemand nodig om De Russen tegen te houden. (He deden ze dat met Saddam eerst ook niet)

On Topic.

Wat willen jullie nu.

Euro's besparen of het Terrorisme tegen gaan. Iedere terrorist die van plan is om hier een aanslag te plegen maar tijdig wordt gesnapt en domweg over de grens gezet komt terug om zijn karwei af te maken. Je moet hem die kans ontnemen. En dat kan alleen als je hem de mogelijkheden ontneemt. Dus opsluiten ( of opknopen)

• J Borgers

Opsluiten ja en dan? hoeveel gevangennissen zal je in de toekomst nodig hebben?

als dat blijft groeien. Maak er kortemetten mee weg zenden en laat ze in het land van herkomst hun straf uitzitten, maak afspraken met dat land.

• romke van dijk

De meeste extremisten worden geronseld uit de generatie die hier zijn opgegroeid (volgens eerdere berichten op dit forum)

Het “land van herkomst”, welke dat dan op dat moment is, zal ze dus echt niet terug nemen. Die hebben hun handen vol aan hun eigen extremisten.

En als het land zelf al Extremistisch is , worden ze niet opgesloten maar krijgen ze een standbeeld.

Lijt me ook niet ideaal.