Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

MOEDIGE MAROKANEN BIJ BVD

• Bob van Duin

Wat heb ik een bewondering voor die marokaanse mannen die gisteren bij BVD zaten dit zijn ook marokaanse mannen die openlijk afstand namen en stelling namen tegen extremisten–en de uitsprewken logen er niet om MOEDIG HOOR hoop dat deze mensen beschermd zullen worden .

• dribibu

ja heb je gelijk in, vind ik ook, vooral die Arabische Filosoof(?) met bril.

Hans

• Bob van Duin

Maakt eigenlijk niet uit he deze man beleid ook het moslimgeloof dus nationalitiet is hier door ondergeschikt denk ik hij loopt net zo veel gevaar ben wel blij dat je het ook hebt opgemerkt er zijn er niet zo veel ben ik bang die dat ook zo benaderen kijken naar beide kanten dan he bedoel ik

• dribibu

ja klopt, ik doelde ook meer op zijn beroep ik dacht dat hij arabische cultuur filosoof was, maar weet het niet zeker.

ja hij was moeidg vond ik, om kritisch naar zijn eigen cultuur te kijken e.d.

• Bob van Duin

oke ben geprikkeld door de hele situatie denk hahahah maar het valt gelukkig op ik hoop dan ook dat er meer mensen zijn die het zien of dmv van dit bericht er anders tegen aan gaan kijken

• Wil

Zeker neem ik mijn petje af voor deze mensen.Hoop wel dat zij ook bescherming krijgen, want zij zullen ook door de Extremisten gezien worden als afvallige.

• dribibu

ja, ik ben ook geprikkeld,

Ik heb ook nova gekeken, en vond daar Nawijn wel prettig om naar te luisteren, en die Marokkanse vrouw ook wel.

Als Nawijn een politieke partij gaat beginnen (liet hij zich ontvallen, ) over een paar maand, nu nog niet, stem ik op hem. Hij komt uit hetzelfde dorp als ik. :-)

Hans

• Bob van Duin

heb ik niet gezioen maar heb respect voor die marokkaanse vrouw die is heel moedig en bang denk ik erg hoor

• Wil

Ik denk dat ik het maar bij Wilders hou, een frisse start.Nawijn vind ik een sympathieke man, heeft nog humor ook op zijn tijd.Maar je weet niet met wie hij in zee gaat.Dat wil ik eerst weten, want wat is er over van de lpf?

Ik hoop dat Eerdmans met Wilders in zee gaat.Die twee zullen het samen wel ver kunnen schoppen.