Hoi Teyco,
Ik ben ook nog woedend, maar wel op mensen die dit op hun geweten hebben.
Ik woon in een flat met vele allochtonen en ik heb van niemand last, behalve twee groepen hangjongeren die hier in de buurt terroriseren. Gek genoeg zijn wij hun niet meer sinds twee dagen nadat ik een klap had uitgedeeld aan een van die jongen die dacht spot te kunnen drijven een dag na de dood van Theo van Gogh. En mijn zoontje de opdracht geven om fietsbanden leeg te maken en mij uit maken voor vuile vieze witte (……vul zelf maar in). Tja, ik kon niet meer inhouden en stond zelf niet even bij stil dat ik voor een groep stond.
Na die klap rende de groep weg en kwam een oudere aan en die haalde het verhaal en deze gaf mij gelijk. (had ook anders kunnen aflopen bedach ik pas naderhand). Deze persoon liet mij inzien om niet iedereen over een kam te scheren.
Ik hoop dat hier in Nederland men eindelijk verstand gaat gebruiken en de beleid in onze land ook behoorlijk herzien.
Verder vind ik het rot voor jou, maar als je mij tegen komt, zal ik jou niet met de nek aankijken. Zo ook blijf ik bij iedereen doen, alleen ben wel iets allerter geworden, dat spontane in mij is met Theo van Gogh samen gestorven.
Son