Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aanklacht tegen Hirsi Ali

• Son

Hoi Teyco,

Deels kan ik met je eens zijn maar enige waar ik totaal geen voorstander van bent is de doodstraf.

Dan zou ik hetzelfde zijn als die idioot, die dit op zijn geweten heeft.

Ten tweede juist hij veroordeelde naar zijn eigen maatstaven.

Laten we met zijn allen niet eens zijn voor de doodstraf, wat mij betref mag hij wel levenslang krijgen zonder vrijheid stelling in Marokko.

Son

• Teyco

eens…..

ik kan me echter zo boos maken op dat soort mensen die ook mijn geloof misbruiken voor hun vieze gedachte………kan zo boos worden….gewoon woede…het ergste is dat sommige mensen denken dat we allemaal zo zijn….dat wij dat goedkeuren en zo……

toen ik het nieuws hoorde kon ik mijn oren niet geloven……..

je wordt er soms zo moe van….gewoon echt moe….altijd dat verdedigen, het duidelijk willen maken dat je niet in dat groepje hoort…..dat is zo verschrikkelijk moeilijk soms…..want je blijft maar aan de gang…hebben we dit gehad dan krijgen we over een tijd wel weer wat anders….beginnen we weer van voor af aan…..

moge god/allah of wie dan ook ons bijstaan in deze moeilijke dagen…..

wat zou het toch mooi zijn als dit alles niet was gebeurt, wat zou het toch mooi zijn als er vrede zou zijn……ik merk soms dat ik zelf niet meer weet wat ik wil of denk………vind het geen wat allemaal om ons heen gebeurt zo verontrustend….

• floor38

Ja idd zijn straf uitzitten in marokko want criminelen moeten terug naar hun eigen land en Hirsi Ali heeft ze nu geen straf? ze heeft geen leven meer kan nergens meer veilig lopen, haar uitje is,,, de auto voor de deur, past geen papiertje meer tussen hup naar binnen dat is haar uitje.. Ze kwam op voor het recht van vrouwen en terecht.

• Son

Hoi Teyco,

Ik ben ook nog woedend, maar wel op mensen die dit op hun geweten hebben.

Ik woon in een flat met vele allochtonen en ik heb van niemand last, behalve twee groepen hangjongeren die hier in de buurt terroriseren. Gek genoeg zijn wij hun niet meer sinds twee dagen nadat ik een klap had uitgedeeld aan een van die jongen die dacht spot te kunnen drijven een dag na de dood van Theo van Gogh. En mijn zoontje de opdracht geven om fietsbanden leeg te maken en mij uit maken voor vuile vieze witte (……vul zelf maar in). Tja, ik kon niet meer inhouden en stond zelf niet even bij stil dat ik voor een groep stond.

Na die klap rende de groep weg en kwam een oudere aan en die haalde het verhaal en deze gaf mij gelijk. (had ook anders kunnen aflopen bedach ik pas naderhand). Deze persoon liet mij inzien om niet iedereen over een kam te scheren.

Ik hoop dat hier in Nederland men eindelijk verstand gaat gebruiken en de beleid in onze land ook behoorlijk herzien.

Verder vind ik het rot voor jou, maar als je mij tegen komt, zal ik jou niet met de nek aankijken. Zo ook blijf ik bij iedereen doen, alleen ben wel iets allerter geworden, dat spontane in mij is met Theo van Gogh samen gestorven.

Son

• Son

Helemaal met je eens floor38

Son

• Teyco

ik ben het grotendeels eens met je, echter ben ik het met Hersi Ali op geen een punt eens, dat wil niet zeggen dat ik haar de dood wens of dat ik vind dat men haar moet bedreigen en zo…….als ik als neutraale kijker zou kijken naar het geen ze heeft gezegd/gedaan/beweerd moet ik echter wel concluderen dat ze het niet slim/handig heeft aangepakt…..

ze zegt een groep vrouwen te willen helpen en dit doet ze door te beledigen, de een is eerder beledigd dan de ander maar in het geen wat zei beweerd en verkondigd beledigd ze gewoon iedere moslim, gematigd of niet……laat duidelijk zijn dat dit geen excuus is om iemand dood te willen hebben of te bedreigen, maar neemt het feit niet weg dat ze het geen wat ze wil vertegenwoordigen heeft afgestoten door haar eigen uitspraken……ik denk dat ze gewoon met het aanhalen van een goede discussie zonder te beledigen veel meer voor elkaar had gekregen, maar ja das altijd achteraf praten…