Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Aanklacht tegen Hirsi Ali

• Son

Een Marokkaanse Amsterdammer gaat een klacht indienen tegen VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali wegens medeplichtigheid aan de moord op Theo van Gogh. Volgens de 31-jarige man zou de politica Van Gogh ‘'hebben meegesleurd in het gevaar om vermoord te worden’' door haar provocerende uitspraken over moslims en haar korte film Submission. De man zegt dat Hirsi Ali dondersgoed wist dat Van Gogh het gevaar liep vermoord te worden, als hij op dergelijke wijze de islam aan de kaak zou stellen.

De aanklager stelt dat Hirsi Ali heeft nagelaten aan Van Gogh duidelijk te maken dat er moslims rondlopen die absoluut niet zouden accepteren dat de islam op een dergelijke manier ‘'belachelijk’' zou worden gemaakt. ‘'Ze heeft Van gogh willens en wetens overgeleverd aan de woede van een grote groep Marokkanen die slechts hun geloof hebben om de door Hirsi Ali gecreëerde moslimhaat in Nederland te overleven.’'

Volgens de 31-jarige Marokkaan heeft Hirsi Ali maar één doel: de islam uit Nederland uit te bannen. ‘'Ik maak gebruik van mijn wettelijk recht om Hirsi Ali ter verantwoording te roepen voor haar daden’', aldus de Amsterdammer.

Bron http://frontpage.fok.nl/nieuws/47994———————————

Son

• Sidje

Mischien maakt iemand mij straks gewoon wakker.

En zegt rustig maar jongen het was maar een droom.

Je leeft niet in de omgekeerde wereld.

• Son

Helaas was het maar waar.

Wij hebben van die @!#$ wetten weet je wel!

Die behoorlijk elkaar tegenspreken en meingeen ook tussen de mazen en gaten door kruipen. Dat zijn nou typische holbewoners noem ik dat dan.

Ze kruiipen daar waar het bloed niet heen kan en of het nou tegenspreek of niet is de verantwoording afschuiven naar ons.

Pfffffffffffff wou ook dat ik gewekt werd en gezeg wordt het is maar een vervelende nachtmerrie en volgende de bak haver naast je bed neerzetten.

IK word steeds meer hoe langer en kwaaier en heb zoiets van, nou moet het niet gekker of mooier worden voor Spielbergs horors.

Son

• Sidje

Let nou op,

Gaat straks gewoon nog gebeuren, heel het justitieel apparaat in werking omdat een of andere brogum Hirsi Ali aan gaat klagen.

Geinig land als je van buiten komt.

• Petrus

En terecht, ze mag wel voor meer voor het gerecht komen.

Je kunt niet straffeloos een bevolkingsgroep willen vernietigen en dan nog anderen die er niets mee te maken hebben voor je uit duwen.

Het OM had haar aan de tand moeten voelen!

(P)

• Otakar van Gemund

Je heet niet Petrus, Petrus! Welke bevolkingsgroep heeft Hirsi Ali gedreigd te vernietigen? En hoe?

De enige reden waarom diegenen die het gevoel hadden dat hun bevolkingsgroep gevaar liep door Hirsi Ali te worden vernietigd Hirsi Ali nog niet hebben vernietigd, is dat ze daar voorlopig de kans niet toe hebben.

De enige reden waarom diegenen die het gevoel hadden dat hun bevolkingsgroep gevaar liep door Theo van Gogh te worden vernietigd hem daarom ook daadwerkelijk konden vernietigen, is dat van Gogh zich niet kon voorstellen dat er zulke imbecielen konden zijn als zij en dat hij daarom ook is vernietigd.

Het is maar al te duidelijk dat men tegenwoordig niet straffeloos een gevoel kan oproepen!

• romke van dijk

Tuurlijk en Theo van Gogh kon ook vast niet voor zichzelf opkomen en nee zeggen tegen haar.

• neutraal

Dat Hirsi Ali van Gogh zou hebben meegesleept is natuurlijk onzin. Daarvoor had deze meneer zelf een veel te grote bek. Toch vind ik het oké dat ze wordt aangeklaagd omdat op die manier de discussie breed wordt gemaakt. Dat ze beiden een TOON hebben aangeslagen die ZEER kwalijk was en die te ver ging daar heb ik me iedere keer weer vreselijk aan geërgerd- los van de inhoud van hun meningen waar ik het in grote lijnen mee eens ben! De Marokkanen hadden eerder naar de rechter moeten gaan. Dat er een moord gepleegd is valt uiteraard op geen enkele manier goed te praten.

• Son

Ben jij die neutraal die ook op New Age te lezen was?

Son

• Teyco

Theo wist niet beter…dat is het ergste van alles, ik vermoed dat Theo dacht dat hij buiten schot zou blijven 1 omdat hij zelf geen moslim is en 2 omdat hij net zo erge dingen over koningshuis en andere religies heeft gezegd…..

ik denk dat hij dacht dat men daar wel onderscheid in maakt….

kijk ik ben zelf moslim, ben het ook niet eens met wat Theo zei, maar dat is het mooie van dit land…>DAT MAG>>>

niks maar dan ook helemaal niks rechtvaardigd wat er is gebeurt…

wat mijn extremistische geloofsgenoten vergeten is dat Allah zelf bepaald wat wel en niet kan, hij heeft Mohammed B niet op de aarde gezet als rechter met een wapen in zijnn hand…

Alles wat ook maar genoemd wordt als excuus is een slecht excuus…..iedereen en daarbij bedoel ik dan ook echt iedereen moet dit gewoon veroordelen, moslims…niet moslims….iedereen…dit kan gewoon niet…

ze zouden hem als voorbeeld moeten gebruiken door zijn kop eraf te sneiden en dit op internet te zetten als voorbeeld voor ieder andere idioot die zoiets in zijn kop haald…want zo een kop heb je niet nodig……

ik roep iedereen op om dit te veroordelen…..laat duidelijk zien en horen dat ongeacht wat voor geloof dan ook …..dit pikken we niet!!!!!