Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

rammadan??????

• liza

Is dat niet zo,n heilig feest,wat de hele maand duurt en dat er 5 x per dag gebeden word en dat je je volgens de voorschriften van de koran houd??

Want,……. (ja,ik begrijp iets niet) als je zo beledigt bent door die korte film van THeo en Hersi Ali en het vervolgens*heiligschennis* noemt! kan iemand mij dan asjeblieft uitleggen waarom 1 of andere fundalistische moslim(lees een moslim die de koran echt LETTERLIJK neemt) dan tijdens de rammadan in een traditioneel gewaad zo,n moord pleegt??

HOEZO HEILIGSCHENNIS?? Volgens mij is dit dus je reinste heiligschennis,want volgens de moslims ik hun geloof er 1 van JUIST vrede !!

Daarom begrijp ik et dus ffies niet.

Druist tegen elk redelijk denken in ,lijkt mij…………………………

EEN OVERTUIGT ATHEIST !!!!!!!!!

• Petrus

Zoals hun het interpreteren is wat Ali en Gogh deden een aanval op hen dus komt het recht voort van zelf verdediging.

Het is nu eenmaal zo dat je eerst hun moet begrijpen wil je zo een uitspraak kunnen doen.

En begrijpen is niet automatisch het ermee eens zijn!

(P)

• Teyco

De maand Ramadan is een heilige maand voor de moslim waarin hij lichaamlijk en spiritueel zichzelf reinigd…..hoe doet men dit…

door te vasten proberen de moslims zich in te leven met de medemens die niet zo fortuinlijk is als ons, die niks te drinken en te eten heeft, niemand heeft om lief te hebben (sex is verboden)….

in deze maand is het de bedoeling dat men de geschillen bij legt…dus dat wil zeggen …stel voor je hebt woorden met bijvb je ouders….dan ga je naar ze toe om het bij te leggen, in de maand van de ramadan zouden je ouder je moeten vergeven aangezien in de Koran staat dat indien je misschien zelf niet wil vergeven je dit dan doet in de naam van God….

echter…… er zijn dus mensen die van deze maand misbruik willen maken door deze heilige maand te gebruiken om dit soort dingen te doen….ze zullen altijd wel iets vinden om zo een barbaarse daad te rechtvaardigen, wat natuurlijk nooit te rechtvaardigen is….

ik schaam me diep voor mijn zogenaamde geloofsgenoot……

en alhoewel ik mezelf niet met hem wil identificeren zou ik bijna mijn excuses willen aanbieden aan de autochtone nederlander omdat ik me door zijn daad weldegelijk benadeeld voel omdat hij aangeeft voor het zelfde te staan als ik en de rest van de islamieten in nederland….

De nederlanders zijn nu boos en terecht, ze kennen de islam niet en zolang dit soort mensen zich als slechte ambassadeurs opwerpen namens ons geloof snap ik ook best dat men boos en niet echt staat te springen om de islam te leren kennen……jammer is dat