Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Kijken!!!! Video bericht AT5

• Excalibur

Heb net een stream van AT5 bekeken met als onderwerp: Vrijdaggebed in nagedachtenis aan Theo.

Moet je zien… Daar zijn een aantal maroccanen die de moord veroordelen maar ook een die nota bene met een Nederlandse vrouw getrouwd is en 5 kinderen heeft dat hij het begrijpt/het niet eens is met de imam/dat moorden gewoon is en dat hij er begrip voor heeft……..Ziek ziek ziek.. Oppakken die vent.

• anja

Linkje: http://www.ftv.nl/videoplayer/index.cfm?id=172950&mode=normal&quality=1&pid=at5

• J Borgers

Ik heb maar een antwoord hierop, hij zegt gehuwd te zijn met een Nederlandse vrouw en vrij kinderen heeft, hij vind de moord op Theo normaal, bovendien verklaard hij dat moorden in het algemeen mag en normaal is, hij verwijst na de oorlog in Irak.

Had Fortuyn en Theo geen gelijk dat zij ver achter lopen"?

• javi

Deze vent bedoel ik in mijn andere bericht, oppakken die mede moordenaar, en naar zijn land terug, enkele reis.

• Excalibur

En zoals hij zijn er dus veel meer..Alleen doen ze nu hun mond niet open.

Hij tevens zei letterlijk dat de imam het alleen maar verkondigde om zijn eigen huid te redden! En daar was hij het niet mee eens en velen met hem. De positie van deze imam zal nu wel ter discussie staan…..

• J Borgers

Waar heb je het over? Of gebruik je meer Nick namen?

• Excalibur

Ik bedoelde de marokkaanse man met het witte kleedje op zijn hoofd die reageerde op de preek van die imam. En ik gebruik maar één nickname Jan.

• J Borgers

Ik had het niet tegen jou, dat jij die man bedoelt in dat wit kleed is mij bekend, die bedoel ik ook.

• Wil

Jezus die man is gek om te zeggen moorden is normaal.Ik heb er geen woorden voor.

• Teyco

ik als moslim schaam me voor dat soort mensen…

het geen dat gebeurt is is op geen enkele wijze te rechtvaardigen…

het woord mag nooit beantwoord worden met moord…