Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

COMMUNICATIE is de enige echte oplossing.

• neutraal

En dat wilde van Gogh ook. Jammer, dat hij het op zo'n grove & irritante manier deed. De toon waarop- is net zo belangrijk als de mening an sich. Ik ergerde me in ieder geval behoorlijk aan zijn toon. Communicatie is de enige oplossing. Het spreekwoord luidt niet voor niets-onbekend maakt onbemind.

• J Borgers

Maakt dat een gek maar eens wijs, communicatie, die een magazijn kogels af schiet op een weerloos slachtoffer, en dan een dood lichaam nog doorsteekt, dan mag jij de eerste zijn om met die persoon te communiseren

• neutraal

Die moord valt op geen enkele manier goed te praten. Gekken zijn er altijd, overal en van alle tijden.Iedereen die moordt is per definitie een krank(=ziek) zinnige (=verstand)

• J Borgers

Zeg maar gewoon een monster

• Jacqueline

Het is wel een vorm van communicatie

• Bassie

Je bent alleen snel uitgel u l d!!

• neutraal

Communicatie vraagt om de eerste plaats moeite doen om elkaar te begrijpen. In zoverre was er bij Mohammed B. dus geen enkele vorma van communicatie. Hij hoort bij een sekte. Kenmerk: totale geheimzinnigheid en vreemde en gevaarlijke rituelen.

• Wil

Er valt niet te communiceren, of heb je dat nog niet door.Zodra je het niet eens ben krijg je het vel over je bek getrokken.En ja…………..ervaring uit eigen praktijk dat het zo is.

• Sjakkeltje

neutraal schreef:

>

> Die moord valt op geen enkele manier goed te praten. Gekken

> zijn er altijd, overal en van alle tijden.Iedereen die moordt

> is per definitie een krank(=ziek) zinnige (=verstand)

Niet mee eens!

Iedere moordenaar herbergt ook een mens, een mens waar van gehouden wordt door iemand.

Al is het maar 1 persoon.

Daarbij is ieder mensenleven wat wordt genomen een teveel, er zijn 1001

situaties waarin het gebeurt.

Mijn vader is een schat, mijn vader doet alles voor zijn kinderen/kleinkinderen.

Ziet zelfs huisdieren als kleinkinderen, is een watje eerstklas wat op pappagevoel aankomt, zou voor ´m door het vuur gaan, ben er onvoorwaardelijk voor ´m…en andersom.

Toch zou hij dan een krankzinnige zijn???

Nee een mens die een fout heeft begaan, en iemand die de rest van zijn leven wroeging zal dragen, iemand die zijn justitiële straf heeft gehad…maar elke dag in de spiegel kijkt!!!

Ben trots op hem, en iemand die alle moordenaars zo bekijkt???

Nee het neutrale is er nu wel van af…

groetjes Jacqie

• neutraal

Sorry maar ik mis je point. Is je vader een moordenaar? Ik beweer toch niet dat Mohammed B. geen mens is? Ik beweer toch niet dat er niet van hem wordt gehouden? Ik beweer toch niet dat hij van mensen en dieren kan houden? Ik beweer toch niet dat hij spijt kan krijgen? Ik beweer toch niet dat het zelfs mogelijk is dat hij weer gezond kan worden?Ik ben er alleen van overtuigd dat iedere moordenaar krank-zinnig is en de weg helemaal kwijt! Alleen moord uit direkte verdediging is begrijpelijk en voorstelbaar.