Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

worden ze wakker in den haag ?

• virdis

zouden ze eindelijk wakker worden in den haag om die gasten aan te pakken.

• Wil

Denk het wel, hun eigen hachie is nu ook in gevaar.

• virdis

ken je het spreekwoord als het kalf verdronken is ?????

• J Borgers

Verzopen bedoel je

• virdis

hier zijn ze altijd te laat maar we wachten af en kijken wat er van terecht komt.

maakt mij niet uit wie wat doet als ze maar wat doen en zo snel mogelijk zou beter zijn voor dit land .geen genade voor die gasten maar weg ermee

• J Borgers

De Regering heeft zelfs de oorlog verklaart aan deze terroristen, je moet afwachten of het een koude of warme zal zijn, ze lopen nu wel volop te schreeuwen.

• javi

Wakker worden, is als eerste de moskeën sluiten die opruien tegen anders denkende mensen.

Alle allochtone, geen bruiden of bruidengommen meer uit hun eigen land laten halen, er lopen hier genoeg vrije meiden en jongens rond, en die onze taal en cultuur goed kennen.

Iedereen, zoals vanavond op de TV was, n.m. een moskeeganger, vond dat moord goed was, als je de islam beledigde, dus gelijk oppakken die hap, en het land uit zetten.

Zo iemand is een bitter slecht voorbeeld voor de jongeren.

Ik voel mij als vrouw, ontzettend beledigd, omdat ik door allochtone een @!#$, en ook nog eens een varken genoemd word.

Ik voel mij hierdoor intens zwaar beledigd, en zal hierdoor ook nooit met allochtonen omgaan..

Maar om hier voor te gaan moorden, nee daar moet je compleet gestoord zijn.

Ik heb maar één man, en dat mijn hele leven al.

Niet aanpassen hier, ga dan heel vlug terug, maar wel, zonder eerst lekker hun handen te vullun met onze Euro's.

Want ook ons geld is voor ONREIN.

En onder geen enkel beding, nog meer moskeën bouwen, nee eerder slopen en verminderen.

• angela

bruiden en bruidegommen? JIJ bepaalt toch niet op wie andere mensen verliefd moeten worden!! of zie ik het verkeerd? je haalt de dingen die echt van toepassing zijn door elkaar met je persoonlijke conflicten!!

in plaats van dat de regering zo laks deed en iedereen het land binnenliet, en ook nog eens allemaal criminelen uit andere landen accepteerden hadden ze gewoon de grenzen op tijd dicht moeten sluiten!! en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren terug al moeten beginnen met het integratie!!!! om precies te zijn in de zeventiger jaren toen nederland arbeiders uit het buitenland nodig had om de vieze klusjes op te laten knappen. want daar voelde men zich toen te goed voor!!

een NEDERLANDS mileu-activist had pim fortuyn vermoordt!! weet je wat, we laten alle milieu activisten afslachten PLUS alle milieu organisaties sluiten.. want je weet maar nooit met die bomen-neukers..

• javi

Weet je hoeveel er jaarlijks aan nieuwe extremisten bij komen door als z.g. bruidegom of bruid hier heen gehaald te worden?

Die huwelijken hebben niets met liefde te maken, maar door het achterlijke gedoe van de opvoeders gearrangeerd.

Als een kind geboren word, is het al uitgehuwelijkt, liefs aan neef of nicht.

En wat komt er uit voor, inteeld, en geestelijke gehandicapten kinderen, die ons land kapitalen kosten.

Er zijn hier al genoeg allochtone, er hoeven er jaarlijks niet meer bij, of wil jij totale overheersing van die islam, die dit soort moordenaars opleid?

• angela

wees gerust, het is niet meer zo makkelijk om iemand uit het buitenland te laten komen. je moet een forse bedrag neertellen, diegene moet ook al binnen een bepaald termijn nederlandse taal beheersen.

en je hoeft ook niet zo generaliserend te praten over de islam! ga je eens meer verdiepen zou ik zeggen en kom dan terug. de islam leidt mensen niet op tot moordenaars!

je hebt ook extremisten die joden, christenen zijn. dus hou alsjeblieft op met je beledigingen en gebruik de moord op Theo niet als een excuus voor je haat tegen moslims!