Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

GODSDIENSTWAANZIN!

• neutraal

Alle geobsedeerde neurotische psychopathische paranoïde dwangmatige gevaarlijke gekken moeten opgesloten worden en langdurig behandeld.Dat geldt voor leden van iedere sekte.

• J Borgers

Je bedoelt toch sekte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• neutraal

Jaaaaaaaaaaa, en wat bedoel jij nou eigenlijk?

• J Borgers

Ik reageer op jou bericht, daarom vraag ik je bedoelt sekte

• neutraal

Ik acht de moslomfundamentalisten hier in nederland behoren bij een sekte. Iedere sekte met als kenmerk geheimzinnigheid en vreemde rituelen bestaat meestal niet erg lang. Met openheid en eerlijkheid kom je nu eenmaal veel verder in het leven. Ieder mens met gezond verstand zal dit beamen.

• Petrus

vreemde rituelen

Definieer die eens:D:D

(P)

• Otakar van Gemund

Vele geobsedeerde neurotische psychopathische paranoide dwangmatige gevaarlijke gekken worden behandeld (zeker in Nederland). En soms komen ze daarna zelfs weer op hun pootjes terecht.

Maar…

Vrijwel geen van al die geobsedeerde neurotische psychopathische paranoide dwangmatige gevaarlijke GODSDIENSTWAANZINNIGEN worden behandeld, laat staan dat het ooit iemand zou wagen hen louter en alleen op grond van slechts hun godsdienstwaanzin te laten behandelen of alleen maar lastig te vallen of, GOD verhoede, op te sluiten want dat zijn BIJZONDERE gekken. Die DOEN alleen maar gek.

Dat geldt voor leden en leiders van menige sekte (bijv. die gifgasclub van hoe-heet die-Japanner-ook-al-weer), religie (bijv. de Islam of wat anders) of ideologie (bijv. Nazi´s of communisten); ze werden vaak eerst (en meestal te lang) ongemoeid gelaten en niet in het gareel gehouden, omdat ze teveel respekt wisten af te dwingen.

Ze worden nooit op tijd aangepakt omdat ze aanvankelijk, merkwaardig genoeg, als normaal, en niet als geobsedeerd, neurotisch, psychopathisch, paranoide, dwangmatig, gevaarlijk of gek worden beschouwd (door al die andere gekken in de samenleving).

• André

Hmm, zijn er eigenlijk nog wel normale mensen ?