Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kip en het ei

• kappie

nee integendeel

• Lex Bolte

Ga ik even kijken…..

• K@K

Jammer voor je kappie. Ikzelf schaar me niet onder de noemer domme 2 voeter.

• Lex Bolte

inderdaad kappie is een beetje negatief, en kan beter op een ander forum gaan gaan kwekken. De ver van mijn bed show of zo…

• K@K

LMAO

• Wil

Het is to nu toe altijd qua daadwerkelijk iemand vermoorden om zijn uitlatingen een ver van ons bedshow geweest nu niet meer.

• mari-ja

Moeder Aarde is zichzelf al aan het corrigeren…dit hele gedoe (Islam vs de rest) zal gaan leiden tot een wereldoorlog. En het maakt niet uit wie er wint…stel Islam is 50% en rest is 50%…dan verdwijnt er op termijn toch 50% van de bevolking…met epidimieen/ziekten is niets meer te beginnen (de mensen zijn te slim geworden en ontwikkelen vaccins), dus dan maar weer een wereld oorlog. En dat is niet nieuw, de wereld is al honderden jaren in oorlog.

• romke van dijk

Nou, da's dan een briljant plan van moeder aarde, een paar atoombommen en moeder aarde kan zelf niets meer laten groeien.

Moeder aarde corrigeert niet, met die manieer van denken, maar pleegt zelfmoord.