Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

kip en het ei

• jason

wie was er eerder, kip of het ei? wil er mee zeggen dit is een zinloze discussie en zal oneindig zijn.dit is al eeuwen aan de gang en nu is het ineens gek.hou toch op iedereen.kijk naar de wereld.het is een grote hypocriete soepzooi.iedere dag worden er mensen vermoord om hun mening .men dempt de put als de kalf verdronken is.kom allen tot inkeer,doe wat inplaats lopen kankeren.we hebben allen 1 moeder en daar ontkom je niet aan dus doe voorzichtig met moeder aarde want die is het ook zat.

• K@K

“we hebben allen 1 moeder en daar ontkom je niet aan dus doe voorzichtig met moeder aarde want die is het ook zat”.

Het is toch wel wat vreemd dat een superieur soort zich toch totaal niet stoort aan het protest van een planeet die langzaam wordt vermoord.

• kappie

superieur soort?????????????????

ik ben ze op deze aardkloot nog niet tegen gekomen.

de aarde word bevolkt door domme 2 voeters die het nog niet eens voor elkaar krijgen om samen te leven in vrede.

dus hoezo superieur????????????????

• K@K

Ik denk dat je de tekst niet helemaal te pakken hebt kappie? Als jij je onder de domme 2 voeters wil scharen…go ahead.

• Lex Bolte

Elke discussie heeft zin……..zeker nu de mensen hun expressie kwijt willen door deze tragische gebeurtenis. Dus ietwat kort op jezelf bekeken. Ben je al zo ver dat je uitgeleerd ben. Ik lees soms op forums om er wijzer van te worden, het verast mij iedere keer hoeveel meningen er wel niet zijn….prachtig! Dat is de mens…een onderdeel van deze prachtige planeet…

Mvg

Lex

• Lex Bolte

Hebben jullie elkaar gevonden?

• Lotje

Lex Bolte schreef:

>

> Elke discussie heeft zin……..

> Mvg

> Lex

Helemaal mee eens. En ik ben blij dat er nu eindelijk gedicussieerd wordt.

En misschien is Theo daar ook wel een beetje blij mee.

• Lex Bolte

Beste Trudy

Ik doe dit wel voor mijzelf….Theo doet helaas niet meer mee….toch zijn vele provocaties hebben NL weer eens goed in discussie gebracht, daarom zei ik ook ergens in dit forum “alle gebeurtenissen hebben een bedoeling”

ik heb je ook antwoord gegeven wat je vroeg about “lege overtuiging”

Mvg

Lex

• kappie

ik noem de gehele wereldbevolking domme tweevoeters incl mijzelf en jou!!

• Lotje

Heb ik ook op geantwoord.