Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Identiteit

• K@K

Juist doordat er mensen zijn met wijsheid zou de mensheid in staat moeten worden gesteld om te groeien. Ben ik het mee eens. Zelfingenomenheid heeft mijnsinziens niets te maken met het geloven in jezelf. Ik sta open voor nieuwe mensen maar niet achter de daarbij behorende filosofie zoals jij dat stelt. Zeker niet als dit soort filosofien zijn opgelegd en met de paplepel ingegoten.

• Lex Bolte

Ok maar ik doelde niet op de Islam…….gewoon in het algemeen. Ben niet zo met die Islam bezig. Beetje moe van de laatste tijd…..Men maakt die Islam alleen maar belangrijker hoe meer het in het nieuws komt….je weet wel wat ik bedoel. Net als die hooligans te veel in het nieuws komen….dat is juist hun kick…Die moeten we ze niet gunnen.

Mensen die voor mij geen geloof hebben, noem ik just…. zelfingenomen. Maar ja ik begrijp dat je dat waarschijnlijk niet begrijp. Het is mijn eigen filosofie.

Ik denk dat goed en kwaad altijd zo zal blijven…..oorlogen moeten er helaas zijn, als er geen kwaad zou zijn…kan je het goede niet voelen….

Dus als ieder in zijn of haar kleine circel goed zou doen naar zijn medemens….dan zag de wereld er al heel anders uit. Mensen zijn en blijven egoisten als het er op aan komt, en kennen zichzelf slecht als het er op aan komt!

Mvg

Lex

• kappie

dus????

dan zijn we toch met zn allen vreselijk domme mensen?

• Lex Bolte

Sorry maar ik vind de mensheid uniek in z'n ontwikkeling…De weg is nog lang

Ik vind jouw opmerkingen erg negatief….en weinig vooruitstrevend. Jouw leven op aarde heeft ook een bedoeling….toch als je niet op zoek gaat. Zo zal jouw opmerkingen hetzelfde blijven

Mvg

Lex

• kappie

Ik ben continu op zoek naar nieuwe uitdagingen

neemt niet weg dat ik de mensheid ook uniek vind , maar ook erg dom!

blijkt toch elke avond weer als ik het nieuws bekijk

zou graag willen dat het nieuws alleen nog maar leuke dingen had ipv al die ellende

laten we heel eerlijk zijn de meeste ellende word veroorzaakt door de mensen toch?

• Lex Bolte

Dat hoort bij de mens, je kan het beter accepteren. En probeer het eens een tijdje zonder TV…..er is zoveel meer zonder de TV! Ik woon diep in het bos in Polen …en probeer mij vaak met andere positieve dingen bezig te houden. Wellicht wil je altijd die ellende zien…..ik kijk er soms graag naar….om de werkelijkheid te zien waar we in leven en te accepteren. We kunnen er niet om heen. Creeer je eigen happy world!!! Ik ga nu ,,,het allerbeste!