Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

schelden doet geen pijn

• jackyjos

ben altijd opgevoed met de slogan: Schelden doet geen pijn. en met de slogan : Laat ze maar over je kletsen, zolang ze maar niet van je eten.

Maar bepaalde mensen zijn hier niet mee opgegroeid en dus schiet en steek je ze neer.Vooral als het je niet bevalt. In zo`n soort land leven we. Als we bij intergratie deze zinnen als eerste invoeren wordt het misschien wat makkelijker

• neutraal

In grote lijnen ben ik het met je eens. Maar dag in dag uit, week in week uit, jaar in jaar uit schelden doet wél pijn. Ik vond het echt niet normaal zoals van Gogh tekeer ging! Je mening zeggen oké. Maar de toon waarop is minstens zo belangrijk!

• Teyco

wat ik vervelend vind is dat men hele tijd heeft over vrijheid van meningsuiting…indien Theo normaale dingen zei waarom werden zijn colums dan bijna overal verboden….waarom mag men niks over koningshuis zeggen…. men mag al geen kwetsende slogans meer tijdens voetbal gebuiken oznder dat men wedtsrijd stil wil leggen…….waar hebben we het over…..el moumni zei ook dingen….ben ik niet mee eens…maar waar is de vrijheid dan???? als abou jaja wat zeg,,,,, waar is de vrijheid dan??? dat is het selectieve van de nederlandse media…..dan gebeurt dit en iedereen heeft het over vrijheid van meningsuiting die we al lang niet meer hebben of nooit hebben gehad….

• Petrus

Het is bewezen dat schelden zeker wel pijn doet.

Schelden kan zelfs je hele neurologie veranderen.

Op dezelfde wijze kan een gematigd iemand een extremist worden.

(P)