Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

De wereld die wij achterlaten

• GO

Als je de berichten hier leest kan maar 1 ding bij je opkomen. Wat doen wij er aan ? Er staan allerlei beschuldigingen naar elkaar op. Naar de moslims, politiek, de softe generatie , het geloof en de nieuwe Nederlanders. Een aantal van die beschuldigingen komt er op neer dat die groep het in het verleden verpest heeft waardoor wij nu met de ellende zitten. Maar wat doen wij nu eigenlijk ? Met een beschuldigend vingertje naar elkaar wijzen inplaats van samen pal te staan voor dat wat we nu zijn ( en zullen blijven, de klok kun je niet terugzetten) een samenleving met mensen van verschillende afkomst / religie die het SAMEN moeten maken.

• Lex Bolte

Dus we moeten onze kaas alsmaar van ons brood te laten eten. Dit is nog maar het begin…..want Nederlanders zijn toch niet meer gewend om voor je eigen op te koemn…..door welvaart, angst en ach laat maar…zoals ook jij beweerd….

Waarom onstaan er burger-oorlogen……? Waarschijnlijk omdat de grens was bereikt van tolerantie! Als het gebeurd …moest het gebeuren…

• Teyco

eens, het is aan ons om deze maatschappij beter te maken, bergrip voor alkander te wekken en deze kwaad tesamen te bestrijden……ik ga met je mee voorop in die strijd sondheim…als moslim en als je broeder……deze mensen vertegenwoordigen mij niet nog mijn geloofgenoten….zij vertegenwoordigen een kleine groep zieke mensen die zeggen dat ze moslims zijn maar niks anders dan laffe honden zijn…je bent niet gebonden…ben je niet eens met wat hier gebeurt, lever dan een bijdrage aan een oplossing….ga niet zielig lopen doen en vervolgens over tot zo een zielige zieke daad…..

in de Koran staat….god neemt wat god heeft gegeven…..staat niet dat mohammed b mag nemen wat god heeft gegeven…..en mohammed zal dat ook te weten komen indien hij voor zijn schepper komt te staan……..

• GO

Ben het helemaal met je eens en denk vele met mij . Het zal niet gemakkelijk zijn maar uiteindelijk denk ik dat het wel goed zal gaan. Eigenlijk zitten we midden in een hele intressante tijd. De wereld veranderd en wij moeten samen onze weg daarin vinden.