Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Berichten!!

• kappie

De sfeer word grimmiger op deze site!!

de brieven van de dader zijn eng.

maar laten we allemaal ons hoofd erbij houden!

Ook wij nederlanders hebben fouten…1 fout is zowiezo dat we jarenlang te soft zijn geweest.

te sociaal….zeg vooral niks over iemand van buitenlandse komaf want dan ben je een racist…

sorry…ik roep al jaren van alles en iedereen is het met me eens.

waar iemand ook vandaan komt maakt me echt niks uit…maar leef je leven zoals het hoort…heb u naaste lief

christen , jood, islamiet…het maakt niks uit….vrijheid van geloof…

we zijn nu op een punt gekomen dat er iets moet gebeuren…

dus laten we met elkaar dus ook moslims (er zitten ook hele goede moslims tussen) naar een oplossing zoeken

en ja ik ben ervoor om mensen met 2 paspoorten terug te sturen..

mensen die zich niet weten te gedragen…stuur ze terug , en zet ze niet in onze hotels(lees;gevangenis)

hebben we te maken met een nederlander? ook keihard aan pakken.

immigranten? niet eerder binnen dan dat zij fatsoenlijk nederlands spreken en een examen met goed gevolg hebben afgelegd over de nederlandse cultuur en normen en waarden.

hoe kun je communiceren als je de taal niet machtig bent?

als ik op vakantie ga probeer ik al zoveel mogelijk de taal te spreken…desnoods met een boekje in het hand…dus waarom mogen we dat niet verlangen van iemand die zich hier wil vestigen?

• jannie

zekers :-)

• romke van dijk

Oh gelukkig, ik werd al bang

• dribibu

behalve blijkbaar de regering, en vooral de media. Ik ben benieuwd of ze nu wel wakker zijn.

Hans