Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

advocaat van de duivel

• jannie

dat is een redenering die ons in deze situatie heeft gebracht. Wij doen het op de nederlandse manier. Wij gaan op de nederlandse manier met deze idioten om. En zij doen het niet op de nederlandse manier. Vraag: waar zit nu de rechtsongelijkheid?

• Erik

geen idee lizzy hoe ze het doen? ik krijg die man ook niet voor mijn verdediging als ik die nodig heb.

• Nikoss

Bedenk dat hij deze advocaat niet alleen “krijgt”; de advocaat in kwestie “ neemt” de zaak graag aan vanwege alle media-aandacht (waarmee hij weer meer naamsbekendheid krijgt) en voor de interessante zaak. Dat geldt dus voor elke verdachte in een (juridisch of maatschappelijk) interessante zaak, niet alleen voor deze verdachte. Bovendien krijgt elke gedetineerde verdachte in Nederland een (gratis) advocaat toegewezen.

Maar een advocaat aanvallen vanwege de daden van zijn client is inderdaad absurd.

lizzy schreef:

>

> maar moet die dan 1 van de beste advocaten uit nederland

> krijgen ik krijg niet zo een goede advocaat als ik iets

> gedaan heb of ik moet er dik voor betalen een schande is het

• Erik

BESTE NIKOSS kom ik toch weer terug bij mijn eerste reactie als hij deze vrij willig op zich neemt dan doet hij het puur om er beter van te worden en dat vindt ik voor deze zaak niet kunnen.

als men het dan toch heeft over recht wat heeft die vent dan gedaan? recht in eigen hand genomen neeeee dat mag wel in dit prachtige land

• Simone

Mee eens, ieder mens is kostbaar, dus hij ook, al heeft hij dit gedaan.

Dus heeft hij recht op een advocaat.

Hij krijgt straks een jaartje of twaalf denk ik….wie durft hem op te zoeken in de gevangenis, wie durft alles wat hij gedaan heeft op zij te schuiven en te vragen “Wie ben je nu eigenlijk???” Net als tante S….“ zeg eens jongen, wie is je vader, wie is je moeder??”

Of trappen we hem de goot in, eens een @!#$ marokkan, altijd een @!#$ marokkaan?

Wat zal meer indruk op hem maken, een goed gesprek met hem als van Gogh fan, of dat vingertje van “Waarom heb je dat gedaan, klootzak!!!”

Volgend jaar zit hij in de gevangenis en als het dan weer Ramadan is (dan zijn moslims meestal niet zo op hun best) gewoon eens opzoeken in de gevangenis.

Wat moet je zeggen? Nou, heb het eens over het weer!!

• Wil

Iedereen heeft recht op een advocaat.Helaas ook deze rat.Ik ben alleen benieuwd eigenlijk of het een pro deo zaak is voor deze advocaat, of betaald iemand anders de nota.Goedkoop lijkt hij mij niet.