de geen die de moordenaar van theo wil verdedigen is de laagste in zijn soort
dus meneer plasman succes!!!!!!!!!!!
ik hoop dat de geen die hem verdedigd hierna nooit meer aan de slag kan als advocaat
Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.
Naar overzicht van alle forumsdeze man doet enkel zijn werk knul een ieder in nederland heeft recht op vertegenwoordiging van een advocaat dit zegt niet dat dhr.plasman het er mee eens is dus laten we deze man met rust laten in de naam van de geest van recht op uiting en meningsvrijheid dat is toch het fundament van ons rechtsbestel
Ik vind het echt erg dat dit überhaupt besproken moet worden. Iedereen krijgt ier een advocaat! Ik vond deze chatbox wel leuk maar er sluipen toch steeds meer extremistische trekjes in en daar helpen jullie niemand mee, het wordt enkel erger en mijn kinderen moeten later wel gewoon over straat kunnen lopen. Dus graag een genuanceerde, met feiten onderbouwde, brieven en geen loze kreten die ‘er wel lekker in gaan’. het is toch al met geen pen te beschrijven wat er gebeurd is en nou al deze onzin nog, en dan te bedenken dat het ergste er al uit gefilterd is. Ing.
ik ben het eens met geen advocaat . niet dat dat gaat hier in nederland. maar die m b wilde graag handelen zoals hij in zijn eigen land gewend is dus dan moet hij ook maar zo behandeld worden en geloof me maar , in marocco gaat het er echt heel anders aan toe.
die extremisten willen graag zo denken maar dan moeten ze niet met 2 maten gaan meten. wel consequent blijven ja !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?