Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

NEDERLAND ALLES LAND

• erik

NEDERLAND ALLES LAND

*legaal drugs gebruik (soms zelfs met subsidie,harddrugs project in Rotterdam).

*moord je krijgt er hooguit enkele jaren voor als je een @# t excuus hebt.

*2 nationaliteiten mag iets niet met de ene nat. dan MISbruik je toch de ander.

*diefstal geen probleem als dief sta je in je recht.

*hoe grotere bek je opzet hoe minder je word lastig gevallen (kan je zelfs een belasting voordeel op leveren).

*heb je niks dan krijg je hier alles van woning tot inboedel aan toe.

* wil je een kerk bouwen de elders niet is toegestaan dat mag hier wel hoor

KORTOM:

uitschot van de rest van de wereld WELKOM ga gerust je gang want onze overheid doet niet moeilijk, geen probleem hier.

nog een paar jaar (moorden) en dan houden ook de echte nederlanders hun mond wel dicht.

TOCH?????????????

• Wil

Ik mag toch hopen dat deze lafhartige moord, de nog tollerante mensen hun ogen hebben geopend….En de geitewollen sokjes in den haag wat harde achter hun oren gaan krabben.erik schreef:

>

>

> NEDERLAND ALLES LAND

>

> *legaal drugs gebruik (soms zelfs met subsidie,harddrugs

> project in Rotterdam).

>

> *moord je krijgt er hooguit enkele jaren voor als je een @#

> t excuus hebt.

>

> *2 nationaliteiten mag iets niet met de ene nat. dan MISbruik

> je toch de ander.

>

> *diefstal geen probleem als dief sta je in je recht.

>

> *hoe grotere bek je opzet hoe minder je word lastig gevallen

> (kan je zelfs een belasting voordeel op leveren).

>

> *heb je niks dan krijg je hier alles van woning tot inboedel

> aan toe.

>

> * wil je een kerk bouwen de elders niet is toegestaan dat mag

> hier wel hoor

>

> KORTOM:

> uitschot van de rest van de wereld WELKOM ga gerust je gang

> want onze overheid doet niet moeilijk, geen probleem hier.

> nog een paar jaar (moorden) en dan houden ook de echte

> nederlanders hun mond wel dicht.

>

> TOCH?????????????

• erik

hoi wil heb jij wel eens journaal gekeken?

die lui bij de overheid ik mag geen namen noemen maar bv balkellende die staan toch niet in de maatschapij die krijgen bescherming.

en als een ene wilders wat rechts zegt ligt hij er uit waarom om dat ze 7 kleuren schijten.

Nee we moeten het zelf oplossen.

• Bob van Duin

Beste mensen wat zou theo nu genieten er zijn ineens een heleboel mensen die op eens hun mond het zij semi-annoniem open durfen te doen .

Maar laten we met zijn allen wel realiseren dat er in bepaalde geluiden ook een gevaar schuilt er heerst in nederland een grote maten van sociale onzekerheid dit is een voedingsbodem van haat *( RASSENHAAT,) Maar ook buren haat, haat naar mensen die het net eff iets*(schijnbaar) beter heb dan jij , dat moeten we keren

Daar moeten we toch mee uitkijken want laten we wel realistisch blijven deze mensen zijn hier en die krijgen we er toch niet uit en waarom zou dat moeten laten we openlijk de diskussie aangaan met de regering ,gemeenteraden stadsdeelgemeente.s en dergelijke voor een goede oplossing hoe we de randfiguren gaan aanpakken er zijn al een heleboel goede geluiden te horen er zijn ook al plannen die uitwerking hebben zoals het binnen stromen van buitenaf is ook al aan banden gelegd maar laten we wel zijn je kunt niet alles ini een keer omgooien daar is tijd voor nodig en beleid een beleidsplan zou er moeten komen geen dubbele nationaliteit meer kiezen of hier of daar , blijf je dan schik je naar de NL maatschappij voor zover mogelijk anders doeiiii

Kom je in aanraking met justitie eruit zo kun je verder gaan maar dan moet er wel erst beleid naar zijn gemaakt in de vorm van wetgeving

• Erik

hallo de volgende 2 woorden gaan in nl niet samen nl:

discussie en oplossing.

Daar is die kl..te regering al jaren mee bezig het los niks op dat geiten wollerige sokken gedoe.

ja het kost geld…………… dat van jullie en van mij

ik kan me niet in denken dat als ik in jullie situatie had gestaan (heb verder op gelezen van jullie verhuizing en van jullie zoontje) dat ik er nog zo soft over zou denken.

je bloed moet toch koken onderhand.?

mijn compliment dat je dan nog zo rustig kan reageren.

• Bob van Duin

mijn hart huilt, mijn bloed kookt klopt maar er zijn ook goede mensen als je niet meer kunt geloven in de mensheid kan je beter stoppen met leven , waar ik me nu vooral kwaad over maak is dat er schijnbaar alles aan wordt gedaan om de marokkanen in een kwaad daglicht te zetten maar feit is dat in alle gevallen waar wij mee zijn geconfronteerd waren nederlanders, of van een andere nationalitiet en soms was het een gemeleerd groepje , maar natuurlijk zoals ik al zei mijn Hart huilt Mijn bleod Kookt en dat ik me zo rustig houd is trouwens ook schijn hoor ik heb hierin geen keus omdat ik onlangs op de hartbewaking heb gelegen en terwille van mijn zoon want die heetft heel wat trauma's te verwerken waarbij ik een groete rol moet kunnen blijven spelen terwille van hem en de verwerking

• Teyco

en wat doe je dan met mensen als Volkert van der Graaf…..of met de ouders van Rowena Rikkers????

sturen we die naar Australie???

net zoals vroeger in Engeland??

men vergeet dat Mohammed B hier in NL is geworden tot wat hij is…niet in Marocco of in welk land dan ook……

mensen zouden daar eens aan moeten denken…

hoe kan het zijn dat een jongen die hier geboren en opgegroeid is tot dit soort dingen overgaan?? bizar….maar alles heeft een oorzaak ook al zijn we het daar vaak niet mee eens…..ik ben benieuwd naar wat deze jongen heeft gedreven om te doen wat hij helas heeft gedaan…..

• kappie

Teyco schreef:

>

> en wat doe je dan met mensen als Volkert van der Graaf…..of

> met de ouders van Rowena Rikkers????

> sturen we die naar Australie???

> net zoals vroeger in Engeland??

> men vergeet dat Mohammed B hier in NL is geworden tot wat hij

> is…niet in Marocco of in welk land dan ook……

> mensen zouden daar eens aan moeten denken…

> hoe kan het zijn dat een jongen die hier geboren en

> opgegroeid is tot dit soort dingen overgaan?? bizar….maar

> alles heeft een oorzaak ook al zijn we het daar vaak niet mee

> eens…..ik ben benieuwd naar wat deze jongen heeft gedreven

> om te doen wat hij helas heeft gedaan…..

nee !!!

ben ik niet met je eens…is hij nu opeens weer zo zielig omdat hij tussen 2 culturen zat?

het is niet de schuld van nederland maar van hem zelf

stuur maar terug…houden we meer ruimte over omvolkert en de ouders van rowena langer en harder te straffen…..

• Petrus

2 nationaliteiten, iets op tegen? Ik heb er meer en laatste keer dat ik keek was ik nog geen crimineel of uitschot!

Punt is dat ieder land zelf uitmaakt of zij de nationaliteit van hun land aan die persoon geven.

Nederland bepaald wie de Nederlandse natinaliteit heeft en niet of Belgie iemand de Belgische nationaliteit mag geven.

Mooie boel zou het dan worden!

En de rest wat je zegt….beetje vooroordelen hé!

(P)

• Erik

beste petrus ik geloof dat je het nog maar eens moet lezen je maakt er zelf van dat 2 nat meteen crimineel is.

ik zei alleen:

2 nationaliteiten mag iets niet met de ene nat. dan MISbruik je toch de ander.

en wat betreft de vooroordelen het zijn FEITEN