Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Wat voor straf

• J Borgers

Het is heel moeilijk om daar een uitspraak over te doen, immers we hebben de onafhankelijke Rechter die een oordeel moet geven.

Toch ben ik van mening dat je wel een mening mag geven, gezien en gelet op de wijze waarop Theo van Gogh om het leven is gebracht, kan je geen vergelijk maken met de moord op Pim Fortuyn, hoe vreselijk die ook was.

Als blijkt dat de verdachten ook de dader blijkt te zijn, dan omschrijf ik deze persoon als een genadeloos Monster.

Het is beestachtig om een weerloos slachtoffer dat mogelijk al overleden was door de vele kogels in zijn lichaam, om dan nog de keel door te snijden, ik ben genijgd te spreken over een dubbelen moord als je zo iets doet.

Nee geen actieve doodstraf, maar een passieve doodstraf opsluiten tot de dood er op volgd, net als toen de laatste twee van Breda.

• Bob van Duin

hoe bedoel je de mogelijke dader er was sprake van een heterdaad do.m.v en getuige dus mogelijk dader niks het is zo klaar als een klontje toch dus niets moeilijk doen snelrecht en snel levenslang Maar dan ook echt levenslang