Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bang

• Mariëtte

meschien niet in haar gezicht maar achter haar rug om echt wel hoor en als jij denk van niet dan leef je in een droom wereld

• Wil

Helemaal gelijk in.Als mijn kinderen schelden, zitten ze binnen.De kinderen die het doen lopen lekker door te spelen buiten.Ga je zelf naar de ouders van deze kinderen toe, verstaan ze je niet, of begrijpen je niet, of worden agressief.

Ik geef de moed niet op.Ik voed mijn kinderen met normen en waarden op, daar wijk ik niet van af.Ik kan niet voorkomen dat zij ook eens schelden, maar ze zitten dan wel gelijk binnen.op dit moment zoals het nu is, heb ik ze wel uitgelegd dat de situatie heel gespannen is, dat zij uit moeten kijken met wat ze zeggen.

Wat er hier op het plein afspeelt is echt twee kampen, dat is toch niet normaal.Zelfs bij de kinderen van 8-15 jaar hebben een mening van en Allah zag dat het goed was.Sorry dan beginnen mijn handen te jeuken.

• Maikel

dat zal waarschijnlijk komen omdat dat op het 1e gezicht niet te zien is (Europa/Amerika, Australie) of Indo?