Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

bang

• Mariëtte

ik ben een nederlandse vrouw en heb een zoon van 13 jaar van een marokaanse man en ja mijn zoon is moslim zo heb ik heb bewust opgevoed en heb daar geen spijt van en zal daar nooit spijt van krijgen

maar ben wel bang voor zijn toekomst ! zeker de laaste dagen

kijk in onze (wat ze noemen zwarte wijk) is er niets aan de hand als je hier na schooltijd door de straat loop zie je de kinderen in alle kleuren en met verschilende godsdiensten met elkaar een balletje trapen en ze komen allemaal bij elkaar over de vloer van de week zei zelfs een nederland's vriendje tegen hem ik ga ook een dag vasten want ik wil graag weten hoe jij je voel !

maar ga je de wijk uit naar een ( witte) wijk op familie bezoek dat dat voel je echt een bepaalde spanning want als zijn nederlande nichtjes of neefjes belletje drukken dat zijn het baldadege kinderen als mijn zoon het doe in die wijken is het een vuile marokaan die naar zijn eigen land moet op rotten

daar wordt ik echt heel boos over

kijk mijn zoon en ook veel van zijn vriendjes gaan trouw naar school , spreken volwassen mensen aan met u en staan op voor ouderen in de tram hij wil later voetballer worden zodat hij veel geld kan verdienen en dan de armen mensen die geen huis hebben kan helpen!!! maar als dat zelfde kind een beetje kattekwaad uithaal wat alle jongens op die leeftijd doe is hij een vuile buiterlander die moet oprotten naar zijn eigen zooitje

ik denk dat we met z'n alle eens mensen moeten oordelen naar de persoon zelf en niet op waar iemand vandaan komt alleen dan kunnen we in vrede met elkaar leven

• Geert Sanders

Hallo bange moeder,

ik begrijp je angst, maar begrijp die van ons ook.

Ik woonde hier net een week, kreeg mijn oudste dochter een mes op haar keel.

Vervolgens viel ze in de armen van zo'n zogenaamde loverboy, die doodslag aan zijn broek kreeg.

Inmiddels ging onze middelste dochter naar school, en kreeg te horen in groep 1, van een marokkaans meisje, dat ze in het “vuur” zou komen, omdat ze een te bloot t-shirt aanhad.

Vorige week had mijn middelste ook kattekwaad uitgehaald, kwam 2 dagen later die buurman aan de deur om verhaal te halen, prima, zei ik maar dat had je vrouw ook gekund.

Maar nee, die spreekt geen Nederlands, en dat zei ik ook, toen werd ik bedreigd.

Mijn bloed ging koken, want ik laat me door niemand bedreigen, en al helemaal niet in mijn geboortestad.

En diezelfde zoon van die desbetreffende buurman heeft een mes op de keel gezet bij een ander buurjongetje.

Suc6

• Bob van Duin

ik hoop dat deze mvr. ongegrond bang is maar naar wat wij zien op straat en dergelijke vrees ik het ergst trouwens deze mw heeft gelijk beoordeel naar de persoon en niet naar ras of afkomst applaus

• Mariëtte

ja jouw angst begrijp ik ook ik moet er niet aan denken dat een of andere gek een mes op mijn kind's keel zet maar wat ik wil zeggen is dat we niet allemaal zo zijn en dat er nu met de vinger wordt gewezen naar een heel volk en ja er zitten veel rotte appels en bepaalde wijken maar daar kunnen de goeie niet op aangekeken worden in mijn wijk zitten er ook een paar maar ik plaats van elke marokaan daar op aan te kijken probeer ik en vele met mij de rotte appels er uit te pikken en ze te laten inzien dat het zo niet verder kan en ik hoop dat er in meer wijken dat gebeurt en dat ook de ouders van de rotte appels hard op treden tegen hun kinderen

en nee natuurlijk moet je je niet laten bedreigen daar heb je gelijk in maar dat van “en al helemaal niet in mijn geboorte stad ” dat zijn de soort opmerkingen dat me erger want dit is ook de geboorte stad/land van de meeste marokaanse jongeren !! dit is ook hun land net als dat van jouw of mij

• erik

Als het ook hun stad is laat ze er dan ook naar gedragen.!!!!

en iemand bedreig je niet omdat er een op merking word geplaatst.

als alle nederlanders dat deden dan was dit forum al gesloten.

Belle ik kan me volledig bij jou aansluiten.

Tip: move uit je stad die lui die jou bedreigen zijn ook vertrokken uit hun land omdat ze er ook bedreigd werden die lui zijn instabiel en ruimen uit eindelijk hun eigen rotzooi wel op kan jij vervolgens zeer relaxed wonen in je eigen stad.

• Geert Sanders

Ik vind het vreemd, dat je je ergert als ik het hebt over mijn geboortestad, terwijl je het zelf hebt over Marokkaanse jongeren.

Wat zijn ze Marokkaans of Nederlands?

• Wil

Dan heb jij je zoon samen met je man opgevoed met zowel de islam maar toegepast op de nederlandse normen en waarden.Dit hoor ik niet vaak en zie ik niet vaak.Vind het erg voor je zoon dat hij dit moet meemaken.Maar ja mijn kind maakt dit andersom mee.Hij is bijna de enigste “Wit” kind in de straat.

En dan nog wel een kind van een k.@!#$. of k.kaaskop of k.prullenbak

dit maak ik vooral de zomermaanden mee.Bange moeder schreef:

>

> ik ben een nederlandse vrouw en heb een zoon van 13 jaar van

> een marokaanse man en ja mijn zoon is moslim zo heb ik heb

> bewust opgevoed en heb daar geen spijt van en zal daar nooit

> spijt van krijgen

> maar ben wel bang voor zijn toekomst ! zeker de laaste dagen

> kijk in onze (wat ze noemen zwarte wijk) is er niets aan de

> hand als je hier na schooltijd door de straat loop zie je de

> kinderen in alle kleuren en met verschilende godsdiensten met

> elkaar een balletje trapen en ze komen allemaal bij elkaar

> over de vloer van de week zei zelfs een nederland's vriendje

> tegen hem ik ga ook een dag vasten want ik wil graag weten

> hoe jij je voel !

> maar ga je de wijk uit naar een ( witte) wijk op familie

> bezoek dat dat voel je echt een bepaalde spanning want als

> zijn nederlande nichtjes of neefjes belletje drukken dat zijn

> het baldadege kinderen als mijn zoon het doe in die wijken is

> het een vuile marokaan die naar zijn eigen land moet op rotten

> daar wordt ik echt heel boos over

> kijk mijn zoon en ook veel van zijn vriendjes gaan trouw naar

> school , spreken volwassen mensen aan met u en staan op voor

> ouderen in de tram hij wil later voetballer worden zodat hij

> veel geld kan verdienen en dan de armen mensen die geen huis

> hebben kan helpen!!! maar als dat zelfde kind een beetje

> kattekwaad uithaal wat alle jongens op die leeftijd doe is

> hij een vuile buiterlander die moet oprotten naar zijn eigen

> zooitje

> ik denk dat we met z'n alle eens mensen moeten oordelen naar

> de persoon zelf en niet op waar iemand vandaan komt alleen

> dan kunnen we in vrede met elkaar leven

• Mariëtte

ik noem het marokaanse jongeren om dat ze zo door iedereen worden genoemd een marokaan wordt nou een maal een marokaan genoemd en een surinamer wordt een surinamer genoemd en een turk een turk of je hier nu ben geboren of niet ook al is je opa hier ooit 40 jaar geleden heen gekomen in dit land blijf je altijd een buiterlander genoemd worden ik heb het nog niet mee gemaakt dat en nederlander iemand met een andere kleur nederlander noemd ruim denkende nederlanders noemen ze MEDELANDERS maar NEDERLANDERS nee dat geluk heb ik nog niet mee mogen maken in ONS ( ruimdenkende land)

• Geert Sanders

wat een flauwekul, mijn moeder is ook geen Nederlandse, maar nog nooit uitgemaakt als een buitenlandse.

• Mariëtte

ja dat is heel erg ik moet je zeggen dat als ik ooit hoor dat mijn zoon een ander kind k.kaaskop noem ik hem gelijk zolang huisarest geef dat hij niet eens meer weet hoe het er buiten uit zie en ja andere ouders zouden hun kinderen ook eens wat harder aan moeten paken die dit soort dingen zeggen en doen want ik weet dat veel ouders weten dat hun kinderen dat doen en er niets aan doen zowel de ouders van de kinderen die k. kaaskop roepen maar ook de ouders van kinderen die k. marokaan of turk of wat dan ook roepen en dat is nou juist het probleem daar is zowel mijn kind als jouw kind de dope van vaak leren kinderen thuis door wat ouders zeggen als ouders thuis k.kaaskopen roepen doen hun kinderen dat ook en als ouders thuis k.buiterlanders roepen dan doen hun kinderen dat ook weer en dat moet stoppen aan beide kanten