Ik woon in een wijk zoals jij het ongeveer opsomt.
Ik sprak ooit een Marokkaan aan dat hij mijn zoon niet moet commanderen.
Kom ie naar boven met een klein kind op zijn arm, ik moest mijn grote mond houden en wie dacht ik wel wie ik ben en niet zo zachtjes ook. Het kind ongeveer anderhalf of twee jaar zet het op het gillen Toen zei ik breng je kind naar huis man, ben je wel wijs om zo uit te foeteren. Nou ik bespaar jullie alle details maar wat hij zei en niet mooi meer. Toen zei ik; tis dat jij zo laf bent om je kind op de arm te hebben, anders had je allang over de ballustrade gepleurt.
Volgende ochtend komt die achterlijke idioot op de raam van mijn zoon bonken van en kom jij uit je bed. Ik boos en vroeg waar dat op sloeg? En wie hij dacht wel te zijn, om mijn kind (we zijn allemaal Nederlanders) te commanderen. Ik moest me bek houden en was niet voor niets alleenstaande pokkewijf. Ik ben die vernederingen zat en dan beweren ze nog dat ik discrimineerd. Ik vind dat de gemeente hier veel hebben gedaan voor jongeren. Ze hebben een eigen moskee, eigen school, een superde luxe buurtgebouw en ga zo maar door en dan nog hangen die jongeren hier op straat.
Nog een sterker staaltje ergen in een andere buurtverening is een jongerenavond georganiseerd. Gewoon beheert door een Nederlander en ook met hun eigen potje zonder subside opgebouwt. En wat denk je? De opgeschoten verveelde arrogante Marokkanen gaan daar een tijdje de boel terroriseren en eindresultaat?
Nederlanders komen daar niet meer en nu is de lol natuulijk voor die gasten af.
Ik heb ook Turken en Antillianen als buren zelfs Afrikanen, maar zelfs zij klagen over deze Marokkaanse jongeren en wij ons beklag doen bij de gemeente en wat wordt eraan gedaan?
Mijn kinderen moeten achterlijke opdrachten uitvoeren om op tijd naar school te kunnen.
Zoals drollen in de brievenbussen gooien, fietsbanden leeg laten lopen, auto bekrassen, allemaal van die achterlijke dingen. Ik ga haast geloven dat deze mensen genoegens scheppen aan kinderen die niets terug durven doen.
Dan vraag men mij om geduld te hebben, nee de stoppen zijn na de dood van Theo van Gogh flink doorgeslagen.
Gisteren probeerden ze weer en ik ben naar beneden gegaan om mijn kind voor de zoveelste maal is omring door deze asso's Ben ik nog zo beleef geweest om te vragen wat er aan de hand is. Nou werd ik weer ergen voor uitgemaakt en ik had het echt niet meer. Dus gaf die Marokkaan een mep. Hup weg jongens en komt een oudere aan en die haalde zijn verhaal, ik mijn zoon weggestuurt en stond klaar voor de confrontatie. Toen ik mijn verhaal deed, zei hij dat ik nog gelijk had ook.
Toen was eerlijk gezegt mijn beurt om verbaast kijken en ik zei doe er wat aan Ja??????????? Marokkaan of niet de eerste de beste die hier nog eens flik of mij ten onrechte ergens voor uitmaakt krijg een mep.
Son